Emma&Adrian Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Endelig fått plass i barnehagen jeg ville ha Adrian i! Nå slipper jeg å ta buss i en time hver vei! SÅ GLAD! Og jeg har forøvrig barnefri nå i dag,så da er jeg i veldig godt humør.,,,men kjeder meg! Greit å gå på kino alene?
blomstre Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Så bra, grattis med barnehageplass :-) Klabert man kan gå på kino alene, det er jo ikke akkurat en sosial greie uansett (så sant man ikke sitter på bakerste å kliner). Kos deg på kino, god helg!
Patetica fåkksi Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Gratulerer. Alt er helt greit alene, men kino er jeg ikke fan av uansett om man er alene eller i selskap, jeg klikker av alle matlydene og får farlig høyt blodtrykk.
Emma&Adrian Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2010 Årh,ja er enig i den! Irriterer meg grønn over alle lydene fra poser og knasking...så da utgår kino....
Gjest sug lut Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 Så utrolig fin presang å få til helga, gratulerer!
Emma&Adrian Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. mars 2010 Takk,kjempefin presang! :D Er i veldig godt humør nå! Måtte dra å handle meg biff! Haha Og øl...skulle ha baileys,men polet stenger visst kl 18...visste ikke jeg...
Emma&Adrian Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2010 DOBBELT JAAAA!!! Får meg snart ny leilighet og!! Som er 3000 kr billigere! ÅÅÅ,så happy!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå