:) ! Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Sånn ca normal vekt på en barnevogn ? Er 20 kg mye, eller normalt Sett en fin vogn på nettet, den veier 20 kg.
snartmammapåny Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 min bugaboo er 9kg.. Den er herlig lett Har også en Emmaljunga edge den er 19kg.. Den er etter min mening altfor tung. Var god som bagvogn når babyen ikke veide noe, men straks småen ble større ble den ubehaglig tung og ble byttet ut. Så min mening: 20 kg er for tungt.
It's all about me Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 20 kg er en TUNG vogn. Har hatt det en gang og aldri mer. den ble solgt etter kort tid. Vanlig vekt ligger vel på 15 kg og under.
Mortilbarn Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Jeg har en emmaljunga edge duo, synes ikke den er tung i det hele tatt.. Men så har ikke jeg hatt en "lett" heller da, så har ingenting å sammenligne den med..
gutteklubben grei Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 20 kg er av de tyngste på markedet, de letteste (som nevnt over Bugaboo) ligger på pluss minus 10 kg. Skal du bare ha den hjemme og trille, er det vel helt greit, synes ikke man merker så stor forskjell til turgåing på landevei osv, men skal du løfte den ut og inn av bilen ofte er det stor forskjell på to og tjue kilo :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå