Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt inn amme-bh allerede nå? Eller er det lurt å røye det enda litt til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Drøye

Skrevet

Jeg har kjøpt en, er 23 uker nå. Mest fordi jeg vokste ut av de gamle, har vokst veldig mye. Så kjøpte likegjerne ammebh når jeg måtte kjøpe uansett, men den er allerede for liten. Blir vel anbefalt å ikke kjøpe før fødselen, evt en å ha til de første dagene, men man vet jo aldri helt str når melka kommer.

Skrevet

Jeg har kjøpt en, men tviler på at den passer når jeg skal amme... Trengte en ny bh. Leita etter en litt luftig en fordi puppene var varme og klødde, men de fleste vanlige bh-ene er det padding eller "fyll" i og det føles for tett akkurat nå... Derfor ble det en amme-bh. Dette er et par mnd siden og den begynner å bli liten nå:-)

Skrevet

Hvis du kjøper det allerede nå, er det i alle fall lurt å ta litt i med tanke på størrelsen. Er jo litt pes det der. Puppene fortsetter å vokse, men man vil jo helst bare bli ferdig med innkjøpene. Kan jo ikke gå på shopping dagen etter fødselen akkurat, selv om det strengt tatt er da man vet hvor stor bh-størrelse man trenger...

Skrevet

Akkurat rett etter fødselen kunne nå jeg like godt ha brukt et par hengekøyer som en skikkelig ammeBH, herlighet for noen ballonger jeg hadde de dagene melka kom inn... Men min erfaring er at puppene er minst like store i graviditeten som når ammingen er kommet godt i gang, om ikke større. De fleste ammeBHer er det jo også litt ekstra elastikk i så de holder over et litt større spenn enn vanlige BHer gjør. Så jeg bruker diverse ammeBHer fra tidligere nå, jeg... En annen ting er jo at BHer som brukes mye ikke holder mer enn 6 mnd eller så før elastikken går, så det kan være en idé å bare gå for det som kjennes best nå og se det som en investering i graviditet også:)

Skrevet

kjøpte nå på nettet, Mammatrend.no, pga at jeg ikke kan finne noen amme-bher som ser lekre ut i butikkene her omkring...

Dette er mitt 3. svangerskap, og min erfaring er at nå når jeg er 6 mndr på vei, blir ikke puppene så mye forandret fram mot fødsel og når ammingen begynner, men d er sikkert veeeeeldig individuelt.

Skrevet

Jeg har kjöpt 3 stk fra hm.com. Puppene har jo vokst allerede, så måtte ha nye, og da var det jo like greit å kjöpe noen jeg får brukt en stund. Men regner med de blir större ved födsel, så jeg har kjöpt noen BHer som er litt for store, men går an å bruke de nå likevel.

Kjöpte dette under graviditeten sist ogsåm og alle utentatt 1 passa etter födsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...