trost09 Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Hvordan ville dere ha reagert om forholdet blir slutt og barnefaren melder deg til barnevernet? Med bekymringer som ikke er reelle.
meg & to små vampyrer Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Jeg ville vel tatt det med ro mtp barnevernet, ikke noe stress når det ikke er reelle ting. Men samaebeidet med faren hadde nok fått seg en knekk...
Gjest irismor Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Hvordan jeg hadde reagert egner seg ikke på trykk. Men barnevernet ser hva som er "hevnaksjon" fra x`n eller om det er reellt. Ikke bekymre deg. Men han x`n hadde jeg vel ønsket at bjellene satt fast i en skrustikke.
Voilà Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Signerer de over meg. Dessuten har man ikke grunn til å være redd barnevernet. Ikke om du virkelig hadde hatt en grunn til å være redd.
trost09 Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2010 Nei heldigvis har jeg ingenting å frykte,men det lager jo så mye styr,iallefall når vi var enige om å avslutte forholdet. Så vi kunne fortsette å være venner og samarbeide.Han får nok litt for mye hjelp av sin mor,men ja samarbeidet med han nå blir ikke lett altså.
Voilà Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 Ja, kan skjønne at det blir en del styr for deg. Men husk at barnevernet bare er til for å hjelpe dere=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå