Gå til innhold

Hjelpes, for en rar baby....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat gått gjennom en masse album fra da storebror var baby. Og hjelpes, han så jo virkelig rar ut.... Og jeg som gikk rundt og var hellig overbevist om at han var verdens vakreste baby!!!

Skjønner myrsnipa nå...

Heldigvis er han ikke rar lenger, men har vokst seg til å bli verdens vakreste 2-åring :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, for NÅ er du så mye mer objektiv;) he he:) Mine babyer ser pussige ut også. men storebroren kom seg litt da han runda året:)

Skrevet

Haha ;) Følte det slik jeg også, lillemor var bare dønn vakker som baby, men egentlig var hun bare rar ;)

Minstejenta på 3 uker ser litt ut som en gnom, hehe :)

Skrevet

Jeg går enda rundt og synes at datteren min er usedvanlig vakker. Og tenker at hun må ha fått det beste av oss begge. Hun er også utrolig begavet og smart. Enten så er jeg drabbet av det samme som du var eller så har jeg helt rett. Jeg tror det siste:-)

Skrevet

He, he...jeg har også en som absolutt ikke var en vakker baby. Vi har en niese som i følge faren er mindre pen, og han har helt rett i det:) Men ingen sier noen til mora:)

Skrevet

jeg syntes også mine ikek var verdens vakreste når de var babyer.

Litt premature trekk, litt uferdige.

Når folk sa " åh, for en skjønn gutt/jente", så lurte jeg på om de egentlig mente det. For jeg syntes ikke at de var verdens vakreste.

Men ved ca 18 mndr blomstret de.. Nå er de herlige begge 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...