Gå til innhold

Noen som skal ha noe spennende til middag i da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper på inspiriasjon. Vi har kjørt oss fast på det samme nesten hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag blir det hjemlaga pizza

Skrevet

Vi skal ha Kyllingsalat (salat, agurk, cherry tomater, rødløk, røde epler, ost, kylling) med hvitløksbagutter og bjerke dressing.

Skrevet

Det er en av rettene vi så å si har hver eneste helg :) Hehe. Men er kjempe godt.

Hva bruker dere på?

Skrevet

Blir nok ikke ingen middag på oss i dag, siden vi skal ut på en 4 timers kjøretur. Må nesten starte med en gang etter jobb hvis ikke blir det så vi kommer frem så sent.

Jeg som gravid har fått helt dilla på suppe da :P Sodd, tomatsuppe, blomkålsuppe.. ja.. U name it ;)

Skrevet

Blir dere mett av det? For oss er slik mat mer sånn kveldskos som vi bruker å ha av og til etter barna er lagt.

Skrevet

Det er nok en klassiker i mange hjem, ja :-D Men i dag er jeg lat og gidder ikke vri hjernen min til det bedre, hehe!

Lager med Toro-pizzafyll som basis, uten kjøttedeig, og har salami på isteden. Og ost på toppen. Enkelt og greit

14:37

Skrevet

Ja, vi blir det. Er bare å lage nok mat, hehe. :)

Skrevet

Kyllingfile, ris, soppsaus og ruccolasalat.

Skrevet

I dag blir det bare spaghetti og pølser, men i går hadde vi hjemmelagede potetbåter (amandinepoteter eller annen små nypotet skjært i båter, samt oljet i olivenolje og krydret med masse sitronpepper, stekt i ovnen til de begynnerå se ferdige ut, lys brun her og der) peppersaus(med fløte istedenfor melk) og marinerte koteletter fra REMA (under hundrelappen, beste kotelettene jeg har smakt)

Skrevet

Hørtes godt å enkelt ut. Her blir det i såfall coopkoteletter, for langt å dra ned til rema.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...