spennendetider Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Er nå to og en halv uke siden fødselen og jeg er SÅ trøtt, hele tiden. Poden sover over 4 timer i strekk om natta før han skal ha mat, så skulle tro jeg fikk mer enn nok søvn, men er likevel trøtt. Frustrerende, hvor er energien? Flere som har eller har hatt det slik?
Sistah*G07*J09* Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 jepp sån hadde jeg også det. Sov og sov og sov, men ble alikevel ikke uthvilt. Hjalp litt da jeg begynte med jerntabletter, så visst du ikke allerede går på det, så er det verdt og forsøke
lille je Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Ta jern ja, spesielt hvis du mistet endel blod under fødselen! Etter førstemann var jeg likbleik og trøtt, etter andremann var jeg i superform! Nemlig ikke noe blodtap etter fødsel nr to.
Brillefint - Jadda! Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Spis mye jernholdig mat: leverpostei, blåbærsyltetøy og drikk appelsinjucie (fremmer jernopptaket!) Jeg var helt ødelagt i flere uker etter førstemann. Han sov lite + lav blodprosent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå