Gå til innhold

Jeg blir gaaaal!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg på en enkel måte stoppe snorking fra han jeg deler seng med?

Puta mi var farlig nær som drapsvåpen i natt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir ham et irritert puff og får han til å legge seg på siden.

Skrevet

Ja og akkurat det gjør jeg hver eneste gang men hjelper det? nope!

Bør jeg be han begynne med pysj slik at jeg kan sy inn en tennisball i ryggen?

Smatting er også prøvd...

Skrevet

Uten at jeg mener å være frekk; kanskje han må slanke seg? Man har en tendens til å snorke ved overvekt. Sover dere med vinduet igjen? Da blir jeg ofte tett i nesa, vet jeg, og da kan jeg snorke.

Skrevet

Du var da ikke frekk nå Anne-B.... ja kanskje litt:o/

Vinduet er åpent og ny seng kommer om 14 dager! Tjohoi... (Og bikinisesongen...)

Skrevet

Klesklype på nesa?

Skrevet

Men snorken kommer jo ut av munnen gjør den ikke?

Klype begge steder kanskje...

Skrevet

Ha ha, jeg synes tennisballen var en glimrende idè. Humrer godt inni meg. Han sover åpenbart godt da se.

Samboer'n snorket så inn i hampen en gang. Jeg satt meg opp i sengen og stirret på henne til hun våknet. Og så sa jeg at hun så himla teit ut når hun snorket med munnen oppe. Nesten litt dødende. Eneste gangen hun har snorket så gæli. Kanskje husbonden er litt forfengelig også? Si til han at han ser teit ut. ZzzZz

Gjest sug lut
Skrevet

Kvæling med pute er en åpen mulighet her de fleste nettene, masse symp, Dronningen! Men så kom det fram en natt da mannen av en eller annen grunn våkna at JEG faktisk dro tømmerstokker så det skralla... så nå føler jeg ikke lenger at jeg har en så god sak, men jeg dytter og glefser, i hvert fall.

Tennisball er nok faktisk det beste. Men naken mann er jo finest...

Skrevet

Tusen takk jenter, jeg tar til meg all sympati som finnes for dette må det faktisk bli en slutt på!

Naken mann er hyggelig i sengen men hvordan feste tennisballen?

I natt skal jeg bare sette det 3. øyet (Og nei, det er IKKE brunøyet jeg tenker på!) i den lange mannen og håpe at det hjelper

Skrevet

har du tre øyne, sånn som agent 25?

Skrevet

Haha,brunøyet ;)

Han sjokkasen som jeg nylig delte seng med snorka og....mer en en gang sparka jeg han utav senga...hater snorking!!

Sov mer enn en natt på sofaen for å si det sånn...Men noen råd å komme med har jeg ikke!

Føler med deg!

Skrevet

Ja det har jeg vel Daniel, jeg jobber jo med barn!

Det 3. øyet veksler mellom undercover i panna og nakken.... og du vil ikke bli sett med det?

Moahhhha

Skrevet

ÅH! Jeg vet akkurat hvordan du har det. Min man var sykt stille sover de første årene vi var sammen. Vet ikke hvor mange ganger jeg har tatt pulsen på ham - bare for å sjekke at han var i live.

Men for et år siden så begynte han plutselig å snorke - noe så innforjævlig.

Jeg pleier å dytte borti ham og be ham puste med munnen. Da har jeg et 5 min vindu på å sovne før han begynner gjennom nesa igjen.

Emigrering til sofaen er dog det alternativet som benyttes hyppigst i heimen.

Skrevet

Sofa er kjedelig, spesielt når vi har kjøpt ny seng til mye peng!

Nei han må gjøre noe...

Skrevet

Gaffatape og tennisball(er)!

Skrevet

Gaffatape var en god løsning! Eventuelt kan du tape over munnen og se om det hjelper? Dersom hverken tennisball eller neseklype hjelper.

Og slaskepupp var et fantastisk nick! Ho ho :-D

Skrevet

hihihhi, snorken.. ler så jeg rister. Takk Dronningen :)

jeg vil tro at om man stenger pustemuligheten med nesa, så må man puste med munnen og da stopper man snorken :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...