Gå til innhold

Svimte av i klesbutikk, så flaut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var å handlet klær til barna da jeg begynte å føle meg svimmel. Ba om vann og en stol i kassa, å da skjønte de hva som var i ferd med å skje, så de fikk tak i meg. Fullt av folk, vektere kom med rullestol og kjørte meg gjennom hele senteret til et legen på senteret.

Vet jo at alle kan svime av , men hjelp hvor flaut når man etterhvert kommer til seg selv. Uff, tør ikke å dra tilbake dit med engang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjipt! =O)

Men du føler nok mer på det enn de som sto rundt deg og så deg. De synes sikkert bare litt synd på deg. Hmm... Men hvorfor svimte du av?

Skrevet

Uff så ekkel følelse! Ikke tenk på at det var ekkelt flaut for det er sånt som skjer, men jeg mener at de tmå ha vært en ekkel følelse å miste kontrollen over kroppen på den måten.

Var det blodtrykksfall som gjorde det eller?

Uansett; ønsker deg god bedring:)

Stooooor klem

Skrevet

Takk. Det var visst blodtrykksfall ja. Hadde lavt blodtrykk, 95/70. Skal til fastlegen neste uke,kanskje jeg mangler jern også, men det kunne de ikke sjekke der.

Skrevet

Vet hvordan det føles, det skjedde meg meg 2 ganger på togtur til jobb. NSB om vinteren har, som mange sikkert kjenner til, ofte kun ståplasser. Og når man står som sild i tønne og det blir varmt og man har vinterklær på og er gravid med lett for å få blodtrykksfall, ja da blir det bakken neste.. Det føles veldig flaut når det skjer, men det er ikke det altså! Folk rundt deg får bare vondt av deg.

Forresten fant legen ut i etterkant av mine tilfeller at jeg hadde for lite jern, og jeg har ikke opplevd dette igjen etter jeg begynte med jerntilskudd :-)

Det er bra du fikk hjelp og ikke falt stygt, kan være skummelt det der. Håper legen finner ut hva som kan ha forårsaket det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...