Gå til innhold

da har mellomste endelig laert seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

aa svoemme han ogsaa.

Ikke mer enn et par meter enda, men paa dypet hvor han ikke staar i bunn.

Litt mer trening naa saa kan han leke med storebror paa dypet uten ringer.

Og han maa jo vaere verdens stolteste 3 aaring for han fortalte det til alle paa bassengkanten i dag, mennesker han ikke kjenner ogsaa :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig??

Er jo kjempetidlig da etter norsk standard hehe.. Men skjønner jo at det blir litt annerledes. Høres deilig ut da!!

Skrevet

Veldig bra! Er så fint å se på stolte barn, de nærmest lyser!

Skrevet

Endelig ,som at han oensket det i helt aar , men ikke turt tidligere.

Skrevet

så flott da;) svømme som svømme eller svømme som hundesvømming?

Lillemor lærte seg også å svømme her om dagen. Hun er 4 år da, men kunne sikkert lært det før om ikke jeg hadde vært så dum å ta på henne armringer da hun var 2 år.

Er hundesvømming hun kan da, og foreløpig har hun ikke svømt så langt- et par menter kanskje.

Er dere ofte i basseng med ungene? og hvor tidlig er det vanlig at ungene lærer å svømme der nede?

Skrevet

Han svoemmer egentlig mest bare med bena, men vil nok gaa over til hundesvoemming. Eldste paa 5 svoemmer skikkelig.

Maa innroemme at jeg satser paa at mini skal svoemme foer han er 2. Han er naa 19 mnd og jeg tror han kan klare det.

Det varierer hvor ofte vi gaar i bassenget, men mellom 3 - 8 ganger per mnd. Pluss at 3 og 5 aaringen har svoemming paa skolen, og det er et veldig bra opplegg.

Er jo veldig bra aa svoemme naar en er 4 aar da.

Her har mellomste lenge vaert redd vann saa hadde ikke trodd det skulle komme saa tidlig for han. Kjempe fornoeyd !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...