Gå til innhold

Uff,fant akkurat ut at en av mine bestevenner er død :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han var helt fantasisk mann .

Jeg møtte han for 10 år siden og vi har vært bestevenner siden den dagen .

Jeg hadde 3 herlige mnd sammen før vi måtte dra hver vår vei ,jeg til Norge ,han til Usa .

Han var i millitæret og ble sendt til både Irak og Afganistan og var der i lange perioder .

Vi snakket på tlf og sendte hverandre masse mailer ,han ville at jeg skulle komme til usa ,ja vi kunne til og med gifte oss sa han ,men jeg dro aldri ....

Etter som årene gikk giftet han seg og jeg fikk meg samboer og vi fikk barn på hver vår kant ,men vi hold fortsatt kontakten ,kona hans ble til og med sjalu for han hadde bilde av meg på første side av fotoalbumet sitt .hehe.

Det kunne gå mnd ,en gang til og med ett år mellom hver gang vi hadde kontakt ,men da var det som vi hadde snakket i går :)

Når samboeren min fridde til meg ,så ville brian kommer til Norge når vi skulle gifte oss for å ta bryllupsbildene våre (han var utdannet fotograf )

Nå var det lenge siden jeg hadde hørt noe fra han og googlet han og der så jeg at han døde for 6 mnd siden ,på et feltsykehus i Tyskland etter å ha blitt såret i kamp i Afganistan .

Han var bare en helt fantasisk mann og jeg er så glad for at jeg var så heldig å bli kjent med han :)

Takk for at du leste .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist da, håper et går bra med deg. Synd at du måtte finne det ut på den måten.

Det er ikkje lett å miste noen som står deg nær selv om dem ikkje har vert nær deg på lenge.

Kjenner selv eit par fra USA som tilstadighet er enten i Afghanistan eller Irak. Å det stikker i meg kvar gang dem har vert på oppdrag og man høyrer ingenting på ei stund

Men vi som er i forsvaret er så vant til det å har mange rundt oss som kan hjelpe og støtte.

Håper du finner trøst og støtte til å komme eg gjennom den vonde tiden

Klem fra meg..

Skrevet

Så trist. Det må være vanskelig for deg å få vite det så lenge etter at det har skjedd. Håper det går bra med deg. Sender en kondulanseklem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...