Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt vanvittig at noen lar være å vaksinere ungene sine, utrolig egoistisk. Skummelt.......

Skrevet

Enig, la inn et innlegg om det i går jeg også. Lurer på når folk skal forstå at Norge ikke er et lukket land jeg... Vi er utrolig heldige som har et så godt vaksinasjonsprogram!

Skrevet

Er het enig og har argumentert for dette flere ganger her inne ovenfor vaksinemotstanderne. Håper de i det minste nå kan tenke seg litt om...

Skrevet

"Homeopat Gro Lystad ser ingen grunn til bekymring for meslinger, og mener sykdommen er bra for barn.

- Meslinger er ifølge Rudolf Steiner en transformerende sykdom som gjør at du vokser som menneske. Dette blir vi fratatt ved vaksinasjon.

- Er du helt sikker på at dette er positivt for barna?

- Jeg er helt sikker på at det er positivt for et barn som er friskt. Det kan tenkes at enkelte vil dø, men dette gjelder barn som er svekket på forhånd, sier hun til NRK."

Bra? Noen vil dø, men? Javel ja...

Skrevet

Det er så mange sprø folk som på død og liv ikke vil gjøre som ekspertene sier. Velger å tro på noe de leser fra en og annen gjøk av en motstander. Og absolutt ikke ønsker å la seg påvirke av verdens helseorganisasjon eller annen ekspertise. Jeg kan ikke la være å tenke at dette må være utrolig vanskelige mennesker å leve sammen med. Og ja, det er urovekkende, men ikke overasskende. Har jo lest litt her inne bl.a.

Skrevet

Det er helt forferdelig.

Jeg har en i familien som er sterkt skadet etter meslinger. fikk hjernebetennelse og skader etter det.

Dessuten kan man få meslinger selv med vaksine, men ikke så kraftig utbrudd, men antar man kan smitte andre selv om man ikke blir like syk.

Jeg lurer på hva som går igjennom hodene på disse vaksinemotstanderene jeg, det er vel det at de er bortskjemte med å ikke ha disse sykdommene rundt seg.

Broren til han som er skadet av meslinger døde av stivkrampe.. (ja, det var på slutten av 30-tallet, men dog det var )

At de ikke tenker lengre er helt uforståelig.

Og at noen dør, jaja???? De kan da virkelig ikke tenke slik om egne barn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...