Storebror snart? Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Hei dere, Hadde en SA i uke 10 for snart 3 uker siden. Alt kom ut, og jeg trengte ingen utskrapning. Blødde som ved en mens i ca 1 uke. 15 dager etter SA'en hadde jeg veldig mye eggløsningsslim, hadde EL-følelse på hele meg, og fikk utslag på EL-test. Jeg vet at jeg ikke kan stole på EL-test så tidlig etter en SA, men likevel spør jeg: - Kan jeg virkelig ha hatt EL så tidlig etter en SA (to uker etter)? - Hvis jeg nå har hatt EL da, betyr det at graviditetshormonet var ute av kroppen ved EL da? Leser om mange som har blitt gravide rett etter en SA (ikke fått igjen mens en gang), men samtidig ser jeg flere steder at graviditetshormonet er i kroppen i 4-5 uker etter SA.... Noen som har erfaringer her? Blir kjempeglad for svar...
Musemor med tre søte små Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Jeg har hatt 2 MA en som ble oppdaget i uke 10. Ved begge tilfeller fikk jeg Cytotek, altså ikke utskrapning. blødde i ca 10 dager Første gang fikk jeg TR 4 uker etterpå, altså EL 2 uker etter, andre gang kom TR 6 uker etterpå. I begge tilfeller fikk jeg svakt utslag på G-tester i en 6 uker etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå