Kuredu Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Jeg har jo vært litt inne her og skrevet om blødninger tidligere, og fikk i den forbindelse UL på sykehuset. Den viste et bankende hjerte, og normal utvikling. (var da 8+4). Har i dag vært til privat UL og den viste et sprellende foster med alle organer intakt, dette lover godt! Fikk vite at jeg var ca 12+4 (menstermin sier 13+0). Har blitt kalt inn til ordinær UL 29.april, så det blir neste! Nå gleder jeg meg faktisk til det I og med at jeg har kommet så langt så hopper jeg over til 2.trimester - men jeg kommer nok innom for å følge med dere en stund til! Lykke til folkens!
Oktobergutt2010:) Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Så koselig! Gratulerer så masse! Gleder meg enormt til min UL, har ikke den før 12. April og jeg er nå inne i min 8ende uke. (Klarer jeg vente?!!)
Kuredu Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2010 Ja du har virkelig noe å glede deg til! Dette blir mitt barn nr 3, og jeg synes UL er like fasinerende hver gang!
Oktobergutt2010:) Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Ja ikke sant! Jeg håper på tidligere UL da søsteren min var riktig så uheldig med sine svangerskap. Men måtte snakke med legen først å få rekvisisjon for å kunne komme litt tidligere på sykehuset. Så kanskje slipper jeg vente så lenge UL høres jo fantastisk ut... tror jeg trenger det, en skikkelig vekker!
Cat&Gullungene Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 Gratulerer masse, masse!!! Vi ses i 2.trimester om....vel, imorgen faktisk ;-)))
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 20. mars 2010 #6 Skrevet 20. mars 2010 Gratulerer Kuredu!!! Håper å komme etter om 1,5 uke! Siden dette er prøverør og jeg har en lang historikk med flere SA/MA har jeg allerede sett den lille på UL 3 ganger. Betryggende ja - men kjenner ennå at jeg er svært skeptisk... Skal på ny UL for å måle nakkefold 7.april og har fått ordinær UL 5. mai. - skal bli en lettelse å komme så langt Ønsker deg lykke til videre, så ses vi snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå