Gå til innhold

Oppdatering fra meg, Ultralyd uke 12 i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo vært litt inne her og skrevet om blødninger tidligere, og fikk i den forbindelse UL på sykehuset. Den viste et bankende hjerte, og normal utvikling. (var da 8+4). Har i dag vært til privat UL og den viste et sprellende foster med alle organer intakt, dette lover godt!

Fikk vite at jeg var ca 12+4 (menstermin sier 13+0).

Har blitt kalt inn til ordinær UL 29.april, så det blir neste! Nå gleder jeg meg faktisk til det :)

I og med at jeg har kommet så langt så hopper jeg over til 2.trimester - men jeg kommer nok innom for å følge med dere en stund til!

Lykke til folkens!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig! :) Gratulerer så masse! Gleder meg enormt til min UL, har ikke den før 12. April og jeg er nå inne i min 8ende uke. (Klarer jeg vente?!!)

Skrevet

Ja du har virkelig noe å glede deg til! Dette blir mitt barn nr 3, og jeg synes UL er like fasinerende hver gang!

Skrevet

Ja ikke sant!

Jeg håper på tidligere UL da søsteren min var riktig så uheldig med sine svangerskap. Men måtte snakke med legen først å få rekvisisjon for å kunne komme litt tidligere på sykehuset. Så kanskje slipper jeg vente så lenge :) UL høres jo fantastisk ut... tror jeg trenger det, en skikkelig vekker! :)

Skrevet

Gratulerer masse, masse!!! Vi ses i 2.trimester om....vel, imorgen faktisk ;-)))

Skrevet

Gratulerer Kuredu!!!

Håper å komme etter om 1,5 uke! Siden dette er prøverør og jeg har en lang historikk med flere SA/MA har jeg allerede sett den lille på UL 3 ganger. Betryggende ja - men kjenner ennå at jeg er svært skeptisk... Skal på ny UL for å måle nakkefold 7.april og har fått ordinær UL 5. mai. - skal bli en lettelse å komme så langt :)

Ønsker deg lykke til videre, så ses vi snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...