Gå til innhold

Dere over 25år : Bruker du rynkekrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 27 og bruker kun parfymefri krem i ansiktet. Enten Libero hudlotion, Spenol, Apobase osv. Er det en reell effekt av alle disse rynkekremene som det reklameres for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er over 40. Har aldri brukt rynkekrem, men lever relativt sundt. Bruker sjeldent såpe i fjeset. Har litt linjer i fjeset, men ikke mye.

Rynkekremer fungerer i liten grad. Dropp det og vær heller glad for alle pengene du sparer.

Skrevet

Signerer den 11:56, jeg runder snart 40.

Skrevet

Jeg har ganske tørr hud, som blir lett irritert. Bruker derfor kremer med mye fuktighet, gjerne med aloe vera / propolis og andre naturlige virkestoffer.

Ingen parfyme, og ingen "trylle-egenskaper", men har i en alder av 27 verken linjer eller rynker, og fin glatt hud:)

Skrevet

nei, ikke bevisst ihvertfall. Jeg fikk en antiage-krem i 25-års gave for 2 år siden. Var nok mer en tullegave som tegn på at nå begynner du å bli gammel. Den bruker jeg nå, men det er bare for å bruke den opp. Jeg har svært lite tro på at en spesiell krem hjelper mot rynker eller andre aldringstegn i ansiktet.

Skrevet

er snart 29,og nei, bruker ikke rynkekrem. bruker kun kamillekrem

Skrevet

Jeg fikk en prøve på Nivea DNAge for en tid tilbake og bedre fuktighetskrem har jeg aldri vært borti. Så jeg bruker den nå pga at den løser problemet jeg alltid ahr ahtt emd tørr hud, men om det har noen effekt på rynker aner jeg ikke.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke og jeg liker heller ikke at jeg er over 25 år og får spørsmål om rynkekrem! :(

Skrevet

VANN og nok varierte grønnsaker er det beste anti-rynke middelet!!!!

Skrevet

Nei, jeg tåler ikke kremer med aktive virkestoff. Så her går det i vanlig ansiktskrem.

Er snart 37 og har nylig oppdaget er par fine linjer i pannen og ved øynene, ellers ingen rynker.

Skrevet

jeg har tendens til sprengte blodkar i huden i ansiktet. Jeg har noen få, som ikke synes i større grad enn at det er litt rødhet. Moren min har derimot ganske mye, så jeg antar at jeg har det fra henne. Hvis man har slike tendenser skal man for alt i verden IKKE bruke aktive kremer, som antirynkekremer! Dette er noe mange ikke vet... Så tips fra meg til eventuelle andre som har slike tendenser..

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Bruker en god fuktighetskrem.

Skrevet

Rynkekremer er tull. Det er akkurat som disse shampoene som liksom inneholder "mikrokrystaller" og "hårsement" osv. Bare tull for å lure folk til å kjøpe (akurat som bruksanvisningen som sier at en skal vaske håret to ganger).

Fuktighetskremer derimot kan jo fungere. Siden det er kremer som fungerer godt mot tørr hud og eksem for andre kroppsdeler, så regner jeg da med at det finnes noen effektive for ansiktet også.

Og jeg er over 25, men har ikke spor av rynker ennå selv om jeg aldri har brukt slike jukse-kremer.

Skrevet

Ikke så lurt å bruke 2 år gammel krem i fjeset...

Skrevet

Hallo..?

Du er 26. Det er veldig veldig få som har rynker i den alderen uansett hva de har gjort eller ikke gjort.

Skrevet

Ei venninne er hudpleier, og sier at det nytter ikke å bruke rynkekrem i det du har fått rynkene. Det blir som å bruke anti-strekkmerke krem så fort du har fått strekkmerker. Man må isåfall bruke det godt før for at de ikke skal komme, så dere kan ikke ha ansiktet fult av rynker, ta på rynkekrem og si at "nei vettu hva, bare juks og fanteri!".

Selv aner jeg ikke om det funker, men man skal ihvertfall bruke det før for at det ikke skal komme på rynker, på samme måte som man smører mage o.l med krem mot strekkmerker. Noen som skjønner?

Skrevet

Javel, men da er det jo nærmest umulig å dokumentere om antirynkekrem funker eller ikke.. Noen får få rynker, andre mye... hvem som er hvem vet man jo ikke, så om den ene har brukt antirynkekrem og fått lite rynker, den andre ikke og fått mye, så sier jo det lite eller intenting om kremen..

Skrevet

Nettopp, derfor er det jo opp til hver og enkelt dumskalle om de vil invistere i en krem eller ikke. Ikke jeg som vinner eller taper ihvertfall ;)))))

Skrevet

Jeg er 31 og bruker ikke rynkekrem, har ingen tro på at det fungerer. Derimot tror jeg at gener, søvn, røyking, nok væske og sunt (og variert) kosthold er det som avgjør om du får rynker eller ikke.

Skrevet

Jeg ble "lurt" til å prøve det, angrer så jeg skal bruke opp det jeg har og heller bruke pengene på sunn mat som hele familien får godt nytte av:-))) Har mer tro på å kutte ut sukker og spise sunt... Mulkig disse kremene fungerer, men jeg vil ikke gjøre meg avhenig av å bet 1000 vis av kroner i mnd for å se bra ut når jeg mener sun mat kan gjøre samme nytten.... dessuten bryr jeg meg ikke om jeg får noen rynker.... :-) Jeg er 27 :-)

Skrevet

Rynkekrem?! Hahahahahahahahahahahahahahaaa!

Hilsen 31-åring

Skrevet

Jeg er 28 år, bruker ikke rynkekrem nei.. bare vanlig ansiktskrem.

Den viktigste "rynkekremen" er jo:

- Nok søvn

- Masse vann!

- Unngå for mye soling og solarium. Husk solkrem!

- Få i seg nok vitaminer og mineraler

- Drikke lite alkohol

- Gi huden fuktighet ved en vanlig ansiktskrem

- Rens huden etter sminkebruk

Skrevet

Så vidt jeg vet er det per dags dato kun èn krem som er bevist at faktisk reduserer rynker. (No7 etellerannet...) Men den skal ikke brukes på så ung hud som din og min. Alle de andre rynkekremene på markedet, tror jeg man må ta med en liten klype salt hvertfall.

Skrevet

Spørsmålet var retta mot 25 år + og da svarer jeg ut fra det. Spørsmålet var ikke om hva som er normalt eller ikke. Jeg å skjønner såpass, men rynkekrem har ingenting med saken å gjøre, det var det jeg sa. Må lese skikkelig ;-)

Skrevet

Nei, men er utrolig flink på å bruke solkrem. Derfor trenger jeg ikke rynkekrem. Bruker kun rens og fuktighetskrem uten "rynkeeffekt"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...