Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Noen som vet hvordan skolen og barnehagen er der? Kjenner ikke så veldig til området, men synes rekkehusområdet der er veldig fint. Er jo ganske sentralt også. Har mulighet til å kjøpe ett rekkehus der veldig billig av familie.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Da ville jeg spurt familien som har bodd der. De har nok mest inntrykk.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Hu er nok død, så det går ikke. Kjøper av arvingene (som er svigermor+søsken)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Veitvet er et fint område.En fin blanding av folk fra mange kulturer,gode tilbud for barn og ungdom i alle aldre,og et sammensveiset nærmiljø(mange flotte foreldre og barn). Jeg har kun hørt positivt om de forskjellige barnehagene der,men kjenner ikke så godt til de selv. Skolen er fin,mange gode og hyggelige lærere,og et generelt godt miljø blandt elevene.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 Veitvet er faktisk et ganske ok område. Det er mange kulturer der. Har selv bodd på Ammerud og der ville jeg ikke kjøpt, men Veitvet vurderte vi faktisk. Er nydelig område og har hørt positive ting om skolene der
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 Jeg har også bodd på Ammerud, i de høyblokkene, og jeg har ikke lyst til å flytte ditover igjen.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #7 Skrevet 19. mars 2010 Vel...ammerud er jo mer enn bare høyblokkene da:) jeg bor på Ammerud(ikke høyblokk) og stortrives...stille og rolig,5 min til marka og veldig barnevennlig...har aldri opplevd noe negativt her:) Veitvet er også et fint sted,er der ofte da jeg har familie som bor der,og kjenner en del andre som bor der og er kjempefornøyd.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 Jeg ville personlig ikke vurdert veitvet fordi: jeg har hørt negative ting om skolen, bråk og integrering -som for øvrig har 78 % innvandrerandel (se dagens tabloidoversikt over oslo-skolene), OG fordi det ikke er noe pent der: området ligger jo i praksis på en "trafikkøy" mellom RV4 og Østre aker vei- dvs grått og mye eksos. Rekkehusene i Grevling- og Beverveien har også en stusselig utsikt over Alnadalen m alle sine fabrikkpiper. Et område like i nærheten som derimot har både pen natur, utenfor hovedveiene og med flott miljø er Tonsenhagen/Årvoll.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #9 Skrevet 19. mars 2010 15:07 Ja, det er jeg så klart enig i Det er mer enn bare høyblokkene, og selve området likte jeg egentlig veldig godt! Kort vei opp til Steinbruvann som vi er ved masse hver sommer, ganske sentralt i forhold til kollektivt og rett ved marka. Nesten full barnehagedekning er det vel også.Er mye positivt med Ammerud også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå