Gå til innhold

Noen som er flinke med blogspot her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved siden av innleggene mine i bloggen pleier jeg å ha liste over blogger jeg leser, litt om meg osv. Men det har nå helt plutselig havnet i bunnen av bloggen min. Hvordan endre dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du går på utforming, så drar du de "legg til gadget" boksene tilbake til siden der du vil ha de=) Altså, de du har laget som nå ligger nederst... Om du skjønner hva jeg mener=)

Skrevet

Men når jeg går tilutforming ligger de på siden der jeg vil ha de. Og da er jeg så lite teknisk anlagt at jeg ikke aner hva jeg skal gjøre:-p

Skrevet

Du går på tilpass, utforming og endre/legge til sideelementer.

Da skal det bare være å flytte rundt på de sideelementene som du har, akkurat som du vil?

Skrevet

Også hvis den ligger helt underst, om jeg skjønte deg riktig? Bare flytt opp igjen!

Skrevet

Det er akkurat sm om jeg har fått en blogg med bare en kollone hvis du skjønner?

Skrevet

På utforming ligger sideelementene der jeg vil ha de, men når jeg går på bloggen ligger de alikevel i bunnen, hvis noen skjønner hva jeg mener:-p

Skrevet

Kan være du har lagt ut et bilde som er for stort feks. i bredden...

Slik skjedde meg meg også, hadde funnet et bilde på nette. Men det var tydligvis for stort i bredden.

Så landet alle mine "boxer" i bunnen.

Men så forandrert jeg størrelsen på bildet, så ble det som før igjen på bloggen :)

Skrevet

Ja det kan være.Hvordan endret du størlsen på bildet?

Skrevet

jeg endret det i det vanlige paint programet på pcèn

Skrevet

Aha da skal jeg prøve det:-)

Men kan det være bilder jeg har tatt selv og som er for store? Jeg endrer ikke noen innstillinger eller noe når jeg tar bilder eller legger de på pcn.

Føler meg egentlig en smule dum nå, men det får stå sin prøve:-p

Skrevet

du finner bildet som er for stort og så trykker du på det ikonet på siden av disketen nede på den linja..

Står "lukk dette programet og gå til redigering"

så når du kommer inn på det, går du inn på bilde oppe på linja og trekk/forskyv.

Så endrer du der inne i %

Skrevet

akuratt det vet jeg ikke.. kan være.

skjedde iallefall med meg når jeg brukte et bilde fra nettet.

Skrevet

Eller så kan du bare trykke på bildet du har lagt inn og gjøre det mindre der du redigerer innleggene dine (",)

Skrevet

Fant innlegget ved å gå inn på et og et innlegg og da kom side elementene opp på alle utenom et og da sletta jeg hele innlegget og prøver å skrive det på nytt:-p

Tusen takk for hjelpa!

Skrevet

Siden dere er i det hjelpsomme hjørnet i dag lurer jeg på en ting til:-p

Finnes det noen enklere måte å legge til etikketer på enn å gå inn på hvert innlegg?

Skrevet

Fant ut av det selv:-)

Skrevet

Så bra (",)

Nå må vi snart få se bloggen din også (",)

Skrevet

Hehe det er www.kaosetmitt.blogspot.com

Har holdt på en stud, men har ikke satt meg så veldig inn i ting der,fikk plutselig lysten over meg nå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...