Gå til innhold

UL + Noen spm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i går (18 uker) Kjempe trivelig. Voldsom livlig krabat, lå ikke stille i det hele tatt så alle målene ble litt vanskelig å få tatt, men fikk tilslutt sånn høvelige mål :) Jordmora trodde det var en jente :), da hun fikk sett nesten rett i skrittet på den og hun ikke så noen penis. Hvor mye kan jeg stole på dette da? Og så hadde jeg nedoverliggende morkake. Vet jo at det er gode sjangser for at den flytter seg, men jeg har hatt to småe blødninger så JM sa jeg måtte ta det ekstra med ro også fikk jeg ny time om 14dager i gjenn. Lurer på hvilke forholdsregler dere ville ha tatt i en slik situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at alt var fint med babyen :-)

Det høres ut som jordmor var sikker i sin sak mht. jente. Nå har jeg bare opplevd å se gutter på UL.. men har hørt at det kan være en viss usikkerhet når de sier jente. Her så dere rett i skrittet, så da må det være rimelig sikkert :-)

Jeg har/hadde også nedoverliggende morkake, men ingen blødninger. Fikk ikke beskjed om å ta noen forhåndsregler, bare at jeg ikke måtte bli redd om jeg blødde litt. Da var det mest sannsynlig grunnet dette. Jeg var på ultralyd i uke 18 og skal tilbake til sykehuset først i uke 32 for å sjekke om morkaka har flyttet på seg. Har levd helt normalt med en nokså hektisk hverdag til tider. Nå er jeg 26+6.

Blir spennende å se på kontroll igjen! Har virkelig ikke lyst på keisersnitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...