Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Det er heeelt utrolig at de ikke klarer å betale ut rett og regne ut rett beløp. Har sendt all dokumentasjon mange ganger, men likevel har det HESPETREET av en saksbehandler ikke klart å få det rett. Skulle tro det var hennes penger. Jeg snakket med en annen saksbehandler og forklarte situasjonen, det var tydelig at han ikke skjønte hvorfor dette ble feil - så spurte han om jeg kan få forskjellig behandling om jeg er "uheldig" med saksbehandleren jeg får. Det ville han ikke svare på - jeg skal sende info videre sa han..... Jeg får ALDRI snakke med saksbehandler. Jeg har ringt mange ganger og sendt mail - som hun aldri svarer på. MEN reglene er vel de samme uansett hvem fan som behandler det, så da burde vel andre kunne svare på alle mine spm....????? Dette skal være en deilig tid med glede og forventning, istedet stresser jeg med dette - blir så utrolig FORBANNA!!!!!!!!! Det er en grunn til at NAV har dårlig rykte - de som jobber der er udugelige og uvitende!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Nå har det seg faktisk sånn at du ikke kjenner til systemet, og vet ikke hva de gjør feil/riktig. Ja, du kan ha fått en ræva saksbehandler, men hvis alle er så udugelige som du sier, hvorfor eksisterer NAV i det hele tatt?? Dessuten er det ikke de som har bedt om at du skal gå dit. Har selv vært uheldig med saksbehandler der nede jeg, men henne jeg har nå er veldig trivelig og ordentlig. Dessuten jobber mora mi på NAV. Hun vet hvordan det er å ikke ha penger, for hun har levd sånn selv før hun tok seg sammen og fikk en utdannelse. Telefonen hennes står ikke stille omtrent når hun er hjemme fra jobb, og hun tar ofte med seg jobben hjem i tankene , og syns synd på de som ikke har det så lett, og gjør alt hun kan for å hjelpe. Så hva faen vet du om noe som helst?? Prøv å jobb der selv da vet du, så kanskje du skjønner at det ikke er "bare" ditt og "bare"datt...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Kjenner du systemet da???? Har inntrykk av at de ikke kjenner systemet selv en gang... Mora mi jobber også i NAV, men det er mange avd. der, og hun er fullt klar over at det sitter mange mennesker der som er inkompetente og at fokus om dagen er "spare reformen", og det går utover brukerne. Jeg velger ikke å gå dit, men har DESSVERRE ikke noen valg. Sånn er det når vi velger å få barn og skal ha permisjon!!!! Jeg var veldig sint da jeg skrev det første innlegget mitt, og det synest, men står for vært eneste ord jeg skrev!!! Svaret ditt er usakelig og fullt av følelser fordi moren din jobber der... Jeg har dårlig erfaring med NAV, og det er MANGE med meg!!!!!! ...og det har ingenting med moren din å gjøre, men alle omleggingene de har hatt de siste årene, det er ikke opptimalt for oss brukere og ikke for de ansatte heller (som får tlf av brukere på privaten... ikke bra) Jeg skal ikke dra alle under en kam, for det er urettferdig, men det er dessverre mange som sitter i NAV som har ingenting der å gjøre - sånn er det... ...og nei, jeg kan ikke tenke meg en jobb der!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå