Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Her bruker vi ull undretøy, men bruker ikke så mye ull uten på det nå når det ikke er så kaldt. Hva med dere andre?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 bor i finnmark, så ja. Bruker ull. Her var det -11 grader i morrest.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Bruker ullundertøy, det gjør jeg også, men som regel ikke flere lag ull nå. Ungene har selvfølgelig ullbukse og genser som de kan ta på inni dressen i barnehagen om de trenger det en dag, men de går ikke med ull hele tiden utenom undertøyet.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Jeg bruker fortsatt ull, uansett vær og vind. Hvertfall et plagg, om det er en body eller kun en bukse. Bare fordi det e jo kjempe godt, og da slipp jeg med masse klær i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 Ja, selvfølgelig :-) Vi bor på østlandet.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 Ja! Ullbody og strømpebukse. Gjerne en ullgenser under jakka, hvis hun skal sitte i ro i vogna. Skal hun ut og leke (vestlandet) er det regntøy med fleece under. Det er ikke mer enn 4-5 grader, så det blir nok ull til over påske, hvertfall...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 Ja bruker fortsatt ull her. Tar heller ut foret i dressen, før jeg slutter med ull og fleece. Har en aktiv 4-åring, og han kommer ofte inn svett, bomull vil bare bli helt håpløst da.
Willy Wonka Skrevet 19. mars 2010 #9 Skrevet 19. mars 2010 Bruker ullundertøy (går i utebarnehage), men har tynnere ull utapå der igjen, ikke denne hjemmestrikkete ulldressen lenger. Den blir for varm. Den brukte han da det var 8-10 kuldegrader. Nå bruker han ullundertøy og kun en tynn ulldress under dressen. bor i Bærum. Fortsetter nok med tynn ull, men går over til parkdress uten for etter påske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå