Gå til innhold

Termin 10 mars ble fødsel 6 mars


vann123

Anbefalte innlegg

Våknet av en smellri kl 01.44 natt til 6. Mars, fikk hjelp av sambo til å komme meg ut av sengen. Gikk på toalettet, og hadde nesten kontinuerlig med rier. Sa til sambo vi måtte dra med en gang, vi kom oss i klærne og var i bilen før klokken var to.

 

Vel i bilen kjentes det ut som om det stoppet opp igjen, men vi fortsatte å kjøre i retning sykehuset. Hadde omtrent fem minutter mellom. Ringte inn og meldte oss, og fikk komme på Storken.

 

Inne ble det konstatert to-tre cm åpning ca kvart over to, jeg ba om klyster pga tullete fordøyelse de siste dagene. Prøvde å henge i prekestol på riene, men de var ganske intense. Forsøkte p legge meg ned for å hvile mellom dem, så for meg at dette kunne ta litt tid. Torier senere klarte jeg ikke ligge lenger og ba om å få gå i badekar.

 

Vet det var etter kvart over tre jeg la meg ned, for da sendte jeg melding til en venninne påstår telefonen min. Kom i badekaret, det var deilig! Kjente etterhvert jeg måtte presse og ba sambo ringe på jordmor. Babyen kom på tre pressrier, klokken 04.36. Ingen sting og fort pigg igjen etterpå!

 

Det ble en jente, hun var 3960 gram og 52 cm. Nå har vi vært hjemme og kost oss i nesten to uker alt, på mandag begynner hverdagen når sambo skal tilbake på jobb...

 

Fin, intens, litt for fort fødsel, men føder mye heller litt for fort enn å ha en lang fødsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...