Gå til innhold

Angående ryddsmerter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alvorlige smerter i ryggen og frem i magen når jeg sover/ligger..

Og har kjent at det faktisk verker når jeg puster også, i korsryggen og i sidene mine.

Hvorfor i alle dager? Noen andre som har opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld at jeg fniser litt her....men ryddesmerter :-D Mange morsomme bilder i hodet nå ja!

Spøk til alvor! Kan du har fått brist i et av ribbeina? Har du gjort noe du ikke pleier å gjøre?

Jeg hadde det sånn etter fødsel nummer 3 - det var muskler som fant veien tilbake igjen, det verket som H.

Skrevet

Hehehe.. Oi, pokker! :-P

Naai, ribbebena mine er helt i orden vil jeg tro!

Det er sånn stikkende smerte i korsryggen og i sidene (der man får sting).. Kan ikke slutte å puste liksom. Hehe. Og har aldri opplevd lignende. Så ble litt nysgjerrig på om noen har peiling! :-)

Takk for svar! :-)

*HI*

Skrevet

Høres ut som muskelsmerter som forplanter seg fremover, vondt en plass= plutselig vondt en annen plass og, på grunn av feil belastning, kompanserer for smerten. Prøvd varme/kulde-behandling?

Skrevet

Hmm.

Varme/kulde behandlig? Hva er det for noe?

*Dum* Hehe.

*HI*

Skrevet

Hei du! JEG vet akkurat hva du prater om. Har det helt likt selv faktisk. Har hatt sterke smerter i korsryggen samt smerter i magen paa sidene, men litt lenger ned enn der du beskriver. Har vaert slik de siste to dagene naa, og det jeg kan lese om det, gjoer meg bare mer forvirret. Begynnende bekkenplager, svangerskapsforgiftning? skal til legen mandag, og gleder meg til aa faa no svar. Det er ve sikkert ikke no farlig uansett, faar man haape. (= Jeg er forresten 16 uker paa vei Hva med deg selv?

Skrevet

Uff, ikke nevn svangerskapsforgiftning da! :-( Jeg hadde den alvorlige graden av det i mitt forrige svangerskap, håper jeg slipper det denne gang!

Jeg er i uke 22.

Kan ikke du skrive her når du har vært hos legen på Mandag? :-)

Tusen takk for svar! :-)

*HI*

Skrevet

Hei ! Fikk liksom ikke no svar hos denna legen min egentlig.. Han var usikker på hvorfor jeg hadde smerter i korsryggen, men kunne garantere meg at det slett ikke var noe tegn på spontanabortering, og stikkinger i magen kan være av flere NATURLIGE årsaker, ligamentforflytninger, kynnere, strekninger.. Jeg har aldri vært gravid, så jeg vet liksom ikke hva hva kjennes ut som, men.. Han sa at, så lenge du ikke blør, så slutt å bekymre deg, så da gjør jeg det. Hvordan går det med deg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...