Gå til innhold

Hva synes dere om onepiece?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes de er litt kule jeg.... Tenk så moro med en høygravid inni en sånn :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert kjempe deilig å krype oppi en sånn til kvelden eller på hytta;) Men ellers så synes jeg den hører hjemme i huset på oss voksne:) Jenta mi som går i 5 kl har den på seg på skolen og.. og det er greit når hu er så liten.. Men prisen på de kan jo diskuteres!!:P

Skrevet

Har veldig lyst på en sånn en, men lurer litt på om noen størrelse er stor nok til å romme en etter hvert høygravid mage?? =) Ville nok bare ha brukt den hjemme jeg også :) Har forresten sett den typen dress i en vanlig klesbutikk til bare 500,- Lurer på om det var Vero Moda, men er ikke 100% sikker...

Skrevet

Jeg syns de virker veldig upraktiske. Hva når man må på do, så må man ta av seg hele dressen. Men sikkert god kosedress så lenge man ikke må tisse, men som høygravid som er på do maaaange ganger om dagen kunne jeg aldri tenkt meg å bruke den.

Skrevet

Helt grusomt.

skrekkelig upraktisk dessuten, fødeklar og temmelig ofte på do.

Skrevet

Jeg synes det er skikkelig harry.............mulig jeg begynner å bli for gammel! he he he......................

Skrevet

Jeg har, og den er helt fantastisk å dasse i hjemme. Litt trøblete siden jeg er OFTE på do for tiden, men det er absolutt ikke noe stort problem. Jeg ville aldri brukt den ute blandt folk, men som hjemmekosedress er den helt fantastisk. Tenker også å bruke den som kosedress om kvelden når vi er på vannet om sommeren. Har god plass til magen enda, så den rommer nok en høygravid, hvis man er slank fra før av.

Skrevet

litt fjortis, hehehe, men sikkert veldig deilig :-)

Skrevet

Sikkert deilig, men ikke min greie. Ihvertfall ikke når man har en som bruker blæra di til stressball (min teori...)

Skrevet

Har den jeg å,veldig fornøyd. Skikkelig god å daffe rundt i her hjemme og på hytta å sånn. Dog noe upraktisk hva tissing angår,men absolutt overkommelig. Føler meg litt i eldste laget til å ha den da jeg fyller 26 i år. Men innefor husets fire vegger har jeg den på med god samvittighet:)

Skrevet

Dere som har den, hvor har dere kjøpt den, og for hvor mye? Hva slags størrelse bruker dere i forhold til deres vanlige størrelse?

Skrevet

Du får kun tak i de på www.onepiece.no. Litt ulik pris på de ulike modellene/fargene.

Der står det om størrelsene, de er onesize i "bredde" så størrelsen går på hvor høy du er. Er ganske god plass i de.

Skrevet

Føler vel at "sparkebukse" er forbeholdt de under året... Liker å kose meg i behagelige klær, men liker at det ser bra ut. Og det syns jeg ikke det her gjør... Jeg blir aldri sett i joggebukse blant folk, da må det brenne en plass... Og hvordan kan kjæresten puske meg på ryggen på sofaen i en sånn heldress?

Egentlig kjenner jeg at jeg får litt klaus.... ? Men for all del - det er min mening! :)

Skrevet

Jeg har en, og jeg digger den :)

Jeg går ikke utenfor døra med den, men veldig deilig å ha på seg når man slapper av om kveldene :)

Jeg har kjøpt min på onepiece.no.

 

Jeg skjønner ikke de som går f.eks på et kjøpesenter med en på, det hadde aldri i verden jeg gjort! Men veldig fin til hjemmekos :)

Skrevet

Jeg bare håper ingen viser seg i en sånn en! kanskje små barn da...men....voksne??

Skrevet

Hehe, HI her. Jeg har bestilt meg en sånn, selv om jeg var veldig i tvil. Syns de er kule, samtidig som jeg aner at det er noe litt fjortis og kanskje harry over de... Det hører jo med til historien at jeg er 30 år, så jeg kunne vel spart meg;)

Kommer nok ikke til å bruke den ute nei, men må jo være delig å bruke både før og etter fødsel; strammen ingen steder, og bare å zippe ned glidelåsen og slenge ut puppen...

 

Skrevet

Hahaha :D En høygravid i en sånn er jo NØDT til å se ut som en teletubbie! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...