Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Minstemann har begynt i barnehagen. Han krabber, reiser seg, men går ikke enda. Har ikke lyst til å kjøpe vintersko for så kort tid, men reimasokkene er for små og han må ha noe på beina. Har små støvler etter storebror, men stakkaren skal da få slippe å krabbe rundt på tunge støvler. Dessuten blir de jo fulle av vann når han krabber borti vannpytter, det så vi nemlig med storebror. Kikket på de reflex-regnsokkene. Er de gode? Så fint ut med såle ettersom han nok kommer til å gå med dem også. Prisen var grei på barnashus 199, men 150kr for å sende dem...kjente jeg måtte tenke litt til Andre alternativer?
mer enn bare mor Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 www.stonz.no mange sier at de er bedre enn reima siden, bedre såle og så kan de strammes inn oppe.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2010 Takk! Kjekt med alternativer i denne jungelen. Prismessig ble de dyrere, man var snasne da
Frk Vims Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Er ikke helt oppdatert på "stonz" som mange her snakker om. Får man kjøpt de i butikk eller er det bare over nett? Jeg synes også det er vanskelig å finne noe egent på beina til minsten på 10 mnd nå når det blir vått ute. Han går snart (tror jeg da!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå