Gå til innhold

På beina i barnehagen/ ute? 11mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstemann har begynt i barnehagen. Han krabber, reiser seg, men går ikke enda. Har ikke lyst til å kjøpe vintersko for så kort tid, men reimasokkene er for små og han må ha noe på beina. Har små støvler etter storebror, men stakkaren skal da få slippe å krabbe rundt på tunge støvler. Dessuten blir de jo fulle av vann når han krabber borti vannpytter, det så vi nemlig med storebror.

Kikket på de reflex-regnsokkene. Er de gode? Så fint ut med såle ettersom han nok kommer til å gå med dem også. Prisen var grei på barnashus 199, men 150kr for å sende dem...kjente jeg måtte tenke litt til :)

Andre alternativer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.stonz.no

mange sier at de er bedre enn reima siden, bedre såle og så kan de strammes inn oppe.

Skrevet

Takk!

Kjekt med alternativer i denne jungelen. Prismessig ble de dyrere, man var snasne da :)

Skrevet

Er ikke helt oppdatert på "stonz" som mange her snakker om. Får man kjøpt de i butikk eller er det bare over nett? Jeg synes også det er vanskelig å finne noe egent på beina til minsten på 10 mnd nå når det blir vått ute. Han går snart (tror jeg da!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...