Gå til innhold

kviser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen råd til hvordan de forsvinner?

Jeg hadde ikke kviser før jeg ble mor for 5 mnd siden, men nå popper de fram overalt! Noen tips?

Jeg er 32 år, så er ikke akkurat noe tenåring lengre heller:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var plaget før svangerskapet, men aldri vært så fin som nå når jeg går gravid! Det er vel oftest ganske hormonellt betinget, kommer og går litt. Men jeg har tidligere brukt en for tynn krem, alltid trodd jeg har hatt fet hud, noe jeg egentlig ikke har. Så bytte krem kan være noe, rense huden ofte, jeg bruker Vaseline Face Wash eller hva den heter. Deilig skum som er veldig grei i dusjen på morgenen. Men viktigst av alt, ikke PLUKK! Masse bakterier og skitt under neglene som du putter rett inn i åpne sår, tar lenger tid før de forsvinner da:)

Gudd løkk!

Skrevet

Basiron funker, fås kjøpt på apoteket. :)

Skrevet

takk for tips, har basiron på badet, men ser ikke til å funke det heller, kanskje jeg må prøve å bruke den litt oftere;)

I svangerskapet var jeg også helt fin i huden, men nå føler jeg at det kommer nye kviser hele tiden

Skrevet

Jeg har også plutselig fått kviser, i hopetall og på plasser jeg aldri har fått før... Har også prøvd basiron, men hjalp lite... Jeg ser ikke ut, men det verste er at de er skikkelig vonde...

Aner ikke hva en kan gjøre med sånt...

Skrevet

Dermalogica hudprodukter og en antibiotikakur:)

Skrevet

1. Vask ansiktet med Garnier skin naturals (Pure Active, deep cleansing scrub)

2. Damp ansiktet (kok vann, ha det i en bolle. Ha ansiktet over dampen og et håndle over hodet).

3. Avslutt med eggemaske (skill plommen og eggehviten og visp dem i hver sin skål. Påfør først eggehviten. La den virke i 10-15 minutter og vask deretter av med varmt vann. Det samme gjør du med plommen, men husk å avslutt med kaldt vann, for å lukke porene.

Tren! Det minsker stress og stress fører ofte til kviser. Dessuten er det sunt for huden å svette ut. Viktig at du dusjer så fort som mulig etter trening, siden svette kan irritere huden om det blir liggende. Drikk masse vann, og spis sunt (Noe du sikkert gjør). :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...