Pregnentos Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Har egentlig sagt ja til en offshore jobb om en uke. Er da 14-15 uker på vei. Men er nå veldig usikker på om det er lurt. Dette er ute i felten, men skal da være for det meste i borekabin og Ler rom. Noen som vet om det er noe jeg burde være forsiktig med er? Hadde egentlig bestemt meg for å reise, men vet ikke lenger. Redd for å skade forsteret. Men hvor stor er egentlig sjangsen for det..?
Nikki 75 Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Jeg kan ikke se noe i veien for å reise. Noe konkret du er bekymret for?
Pregnentos Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2010 Vet ikke helt. Noe som kan skade. gasser å kjemikalier.. skal jo ikke jobbe med det, men er jo så mye der ute.. men har nettopp snakket med sjefen min og hun ser heller ikke noe problem med å reise.
zadine Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Burde ikke være problem. Jeg sitter offshore nå. Er 18+3. Jobber ute på dekk og koser meg med det. Velger arbeidsoppgavene mine litt. Kollegene mine skjønner meg når jeg sier at de må ta jobbene som handler om kjemikalier og mengder hydrokarbon damp. Man kan trygt reise offshore til man passerer 28 uker. Jeg reiste offshore til og med uke 28 i mine to foregående svangerskap også, og alt gikk bra. Du skal være forsiktig med kjemikalier, og forskjellig som hydrokarbon damp o.l. Men dette flyter jo ikke fritt omkring. Man har det jo i lukkede tanker og systemer. Men du behøver ikke håndtere dette direkte. Være forsiktig med tunge løft, men det skal du jo hjemme også. Ellers så finnes sykepleiere ombord på alle installasjoner i tilfelle du lurer på noe.
Pregnentos Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2010 Åh.. dette var veldig godt å høre. Så bra! Hvor jobber du. Skal til Gullfaks A jeg. Va på Cen i desember så er aldri samme plass og sist var jeg ikke gravid heller så var ikke noe problem da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå