Ksenia & Anjem Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Husker at høstdressene fra reflex var meget klamme før...er de sånn nå også? barna min er svært varme av seg..erfaringer?
Kamomille Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Min er farin med reflex er bare gode. Ikke mer klamme de ann andre parkdresser som Troll eller Reima. kanskje du har formy klær på ungen under dressen?
Ksenia & Anjem Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2010 neida hadde ikke det..de var også korte i ryggen..er de det enda? Synes de ser finere ut nå enn før og prisen er jo rimelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå