Mammamajsi Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Jeg tenkte jeg skulle ha med meg litt musikk på føden i tilfelle ting tok litt tid, og ellers bare for jeg tror det kan hjelpe. Har smidd en liten liste over rolige fine sanger som jeg liker, så lurer jeg på om dere har noen tips og komme med. Anouk - Lost Dave Metthews Band- Crash into me D M B- Space between D M B- Sleep to dream her Howie Day- Collide Iron and Wine- Flightless bird, american mouth John Mayer- Free Fallin Michael Buble- Feelig good Lebo M- Song for the children Lebo M- I want to see the moon Kwoon- I lived on the moon Jeg liker all slags musikk egentlig så alle tips er hjertelig velkomne
Krokodillesko Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Klaus Schulze kanskje? Behagelig ambient elektronisk musikk, lange sanger, som kan være lettere å komme i en slags meditativ tilstand med under rier el., enn poplåtene du nevner, selvom de også er fine. :-) Eks:
FruFrydmedtotette Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 hehe,må bare si...jeg titta på linken. Og denn type musikk hørte en god venn av meg mye på i sin ungdom da han spiste litt magic mushrooms:) Sikkert bra å høre på når man føder altså,ikke det. Men jeg hadde bare tenkt på vennen min i den lille trange leiligheten sin mens han tura på sopp. Sitter her å smiler mens jeg hører på musikken,hehe. Koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå