Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Hei.. Her inne er det så mye folk med unger i alle aldre,så jeg tenkte jeg kunne høre med dere. Har dere noen forslag til hva jeg kan kjøpe til ei jente på 2 år.Er helt blank her nå. Er veldig takknemlig for svar.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Var nettopp i 2-års dag til min niese, og hun fikk dette settet: http://www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artgrp=277&artnr=4007923959251&visa=1-30&Sort=Beskr&Visn=Std Det slo virkelig an!!! Nå vet jeg ikke hvor mye penger du tenkte å bruke, men om du synes det var for dyrt kan du jo gå sammen med noen? Her er det ihvertfall mye utstyr for pengene, og det er ekte disney merkevare, som så ut som var av høy kvalitet.
ROFL Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Jeg som mamma til ei på to vet ikke om jeg ville anbefalt deg å kjøpe noe slikt, da det tar veldig stor plass. Det mest geniale mi lille fikk til to-årsdagen var badedrakt og armringer. Hun elsker å bade Ellers er brio og duplo alltid en vinner.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Trådstarter her: Til anonym 09.41: den var jo helt glimrende...kjempefin.At jeg ikke visste om denne litt før da mitt tantebarn elsker bamsen der,men tror hun begynner å bli for stor nå. Tror ikke får tak i denne så fort heller,ble bedt i bursdag denne uka og bursdagen er imorgen..så. Ellers takk,det var et supert forslag. Til du andre...duplo ja....det kan kanskje være tingen...tusen takk. Håper flere kan komme med tips..:-)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 Datteren min på straks to år eeelesker å leke med dukkene sine. Hun kler av og på dem (mest av - så kler jeg på legger dem i dukkevognen, pakker på dem dyne, og går tur osv... Kanskje en fin dukke? Eller tøy til en dukke hun har? Dukke seng?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #7 Skrevet 19. mars 2010 Vi har ønsket trejulsykkel od cd-spiller til vår jente som blir to nå. Tenker kanskje å kjøpe enda en dukke også siden hun elsker å trille rundt med de. Så en paraplytrille til dukken fra f.eks toys r`us er supert.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 Lekemat i plast som kan deles i 2, koppesaker, stort tegnebrett, tegne-og malesaker, dukkeutstyr(bleier, tåteflaske med "melk", bæresele, badebalje osv) og duplo er favorittene til min 2 år gamle jente.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 19. mars 2010 #9 Skrevet 19. mars 2010 En sånn sammenleggbar trille pleier å slå an, hvis hun ikke har en. Til dokka, men mine jenter har trillet alt fra katten til biler og baller i de. Evig moro! Koster ikke allverden. Ellers er malesaker og sånt aktuelt for en 2 åring. Enkel fargeleggingsbok, dvd med Sauen Shaun og Pingu, denslags. Et hav å ta av! Hva liker hun å holde på med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå