Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Fikk dere sjokk da dere tok av bandasjen?? Og ble str mye mindre når hevelsen gikk ned? Hadde dere mye vondt, og er alt gått bra i ettertid?? Tusen takk for alle svar:) Jeg skal ta av bandasjen på søndag.............!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Var forberedt på kraftig hevelse, så fikk vel ikke sjokk akkurat men... Er litt rart å se de sånn! Syns de forandret seg mye det første året jeg, ble mer og mer naturlige liksom. Mine er ikke trill runde som står rett ut, lyser ikke silikonberte av meg. Hadde mest vondt de to første dagene uten de sterkeste smertestillende, men da ringte jeg inn og fikk resept på mer av de pillene. Så da var det ikke så ille igrunn. Ikke noe vondter i ettertid og arrene har grodd pent. Vet ikke om str ble så mye mindre når hevelsen gikk ned, den sportsbhen man skulle ha på var jo så siiinnsykt trang, så den har ikke passet meg i ettertid, fikk jo ikke puste med den på.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Hvilken str hadde du fra før og hva la du inn? Jeg har lagt inn 260 moderat profil, over brystmuskel, og var 75b fra før, regner med jeg er 75c nå?? ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå