Gjest sug lut Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Mye snø - men hei, jeg hadde glemt hvor lett den er, den har jo vært helt tørr hele veien ned i år, så med regnet synker den så fort sammen at jeg nesten kan se det skjer! Fant igjen litt terrasse i går, satser på en halvmeter til i dag. Og så skal jeg så erteblomster. I dag har jeg en teori at om man er hobbygartner har man flere gode grunner enn alle andre til ikke å ta livet av seg likevel.
Anne-B. Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Det må selv en sur og gravid hobbygartner si seg enig i. For det er faktisk det jeg er. Sur og gravid, direkte muggen! Når jeg tenker etter, kan det komme av kalktablettene jeg tar hver morra. Men nå er det snart påske, og jeg har søkt på master. Saken er jo at jeg går ut i permisjon før jeg får vite om jeg blir tatt opp, noe jeg forsåvidt vet at jeg blir, men jeg tror jeg må ta en telefon til U og høre. Og så har vi fått gjennom saka hos forsikringa angående badet. Så unga og jeg tar en laang ferie enda lenger nord mens arbeidet pågår. Det skal bli godt, men en stakkars hobbygartner skjelver i gravidgartnerbuksene sine ved tanken på å overlate planteprosjektet til en mann som ikke er så veldig interessert i hage.
Gjest sug lut Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Du får gjøre det helt klart at om han dreper plantene dine før dere kommer tilbake så går et utover ham selv. Ingen planter - ingen pulings. Om du er muggen nå er det ingenting mot hva du blir da. Blir man sur av kalk? Og hvorfor spiser man kalk? (Jeg spiser faktisk noe som virker - godt for leddene fra Møllers, jeg som i tjue år har våkna stiv som en pinne og hata meg gjennom hver morgen er nå faktisk i stand til å komme ut av senga uten kran.) Hva skal du ta master i om jeg kan være så frampå? (Du trenger ikke svare, da.) I Tromsø? (Mener du bor i den retningen?)
Anne-B. Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Hehe. Da blir jeg nok møtt med latter. Kalk - det er visst bra for mor og barn. Jeg er latterlig dårlig på vitamintilskudd når jeg ikke er på tjukka. Og disse kalktablettene smaker halvveis som Love Hearts. Ikke godt nok til å gå som godteri, og konsistensen er litt guffen. Man klarer liksom ikke å bestemme seg for om det er greit eller ikke. Tar omega-3 ellers, dobbel dose. Det hjelper på ledd og hud. Master i sosant, i Trondheim. Det kan bli noen tøffe tak, men jeg må da prøve. Dragvoll er jo bare noen timer unna med tog. Vi måtte flytte til Mo pga. få jobbmuligheter i Trondheim for mannen.
Gjest Toxic Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 Kalk er jo basisk, så i teorien skulle du jo bli nøytralisert og derfor blidere av å spise det, ikke surere. Fnis.
danieI Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 regnet gjør at snøforholdene her i området blir dårlig til påsken, noe som betyr at jeg må til fjells for å få bra forhold, noe som betyr å måtte tilbringe tid med uharmonisk familie, noe jeg ikke ønsker. så plisk plask plopp meg midt i ryggen! hilsen ikkehobbygartner uten grunner til å ta livet av seg
Anne-B. Skrevet 19. mars 2010 #7 Skrevet 19. mars 2010 Det er forskjell på teori og praksis i noen tilfeller, vet du. Hihi. Har nok ingenting med kjemi å gjøre, de tyggetablettene er litt urk å få i seg.
Gjest sug lut Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 Plant noe som får deg opp, da, dannyboy, hasjplanter funker for noen... Uharmoniske familier er forøvrig ikke grunn til å ta livet av seg, men mer enn god nok grunn til å ta livet av dem. Masse symp. Jeg hadde nok heller laget alternative påskeplaner uten ski enn å ha skurre-påske. Alt bra med skolejenta?
danieI Skrevet 19. mars 2010 #9 Skrevet 19. mars 2010 nei jeg liker ikke hasj, det er bæsj, dop tas i pilleform her i huset kanskje jeg bare skal kalle sesongen over, sende skolejenta på skurre-påske og starte utepilssesongen ikledd vanntett reima. skolejenta har det bra, feller tenner i ett sett bra med din skolejente?
Gjest sug lut Skrevet 19. mars 2010 #10 Skrevet 19. mars 2010 Hvis du stiller på utepils i vanntett Reima og Hestra-votter vil jeg gjerne ta en pils med deg. Hvis vesla vil på ski kan hun jo gjøre det, ja. Tenner eller ei. Her er det smått med tenner, de kommer jo aldri ut igjen! Men tannlegen sier at det er normalt, at kjeven må vokse før de får plass til å komme ned, så hun må vel bare bli større i kjeften før hun får igjen fullt sett tenner. Ellers bra.
blomstre Skrevet 19. mars 2010 #11 Skrevet 19. mars 2010 Anne-B omega-3 + kalk = Triomega Woman! (vitD og E på kjøpet) Genialt, alt i ett, skal svelges hel (mint smak) og du slipper å tygge kritt :-)
Anne-B. Skrevet 19. mars 2010 #12 Skrevet 19. mars 2010 Ah, takk for tipset. Det høres umåtelig mye bedre ut!
danieI Skrevet 19. mars 2010 #13 Skrevet 19. mars 2010 det finnes ikke vanntett reima, men de tror det på skravle, så hysj.... jeg syns forresten pils er godt både med og uten votter. og hun blir nok stor i kjeften, hun er dattera di vøtt ;-) her bryr vi oss ikke om nye tenner, vi syns bare det er sshhhupert å miste noen
prekæs Skrevet 19. mars 2010 #14 Skrevet 19. mars 2010 Plask, plopp, brak og hurra. kun to takstein gikk dukken i dag. Og jeg har takstein nok og taket er tomt. Det er meldt sol og jeg har frihelg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå