Gå til innhold

Albert, Andre`, Anton, Henrik eller Jonatan


sunnfjordmor venter fjerde

Anbefalte innlegg

Kva skal bror til Adrian, Malene og Marius heite?

Albert

Andre`

Anton

Henrik

Jonatan

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også sunnfjordmor(innflyttet) og venter også nr 4, som også er en gutt :o) Har Jonatan på listen min.. Henrik liker jeg også, men det vil ikke min sambo.

 

Jeg har benamin, henriette og matilde fra før og trenger et guttenavn som passer til det... Synes Jonatan og Philip er fine - men er veldig åpen for andre forslag !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Jonatan passet godt til dei tre du har fra før. Kvar i Sunnfjord bur du no? eg bur i Førde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte Albert.:)

 

Men siden du allerde har en som har forbokstaven A, så blir det kanskje litt lett for andre å si feil navn på de to.. Så enten Henrik eller Jonatan, da syns jeg Henrik passet best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så artig ch-lotte. Når har du termin? Eg har termin 1.juni. Er veldig fornøgd med navnet Adrian vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 30.juni.. men har fått alle mine 3 10-14 dager før termin så jeg regner med jeg er blitt mamma igjen før termin denne gangen også (ellers blir det leeeeenge å vente) !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det med meg og. fått dei 3 andre 12-16dgr før og regner med det blir slik denne gangen og. har termin 1.juni. Eg og ser for meg uendeleg lang ventetid om det blir overtid no. kor gamle er dine tre? mine er 3, snart 5 og 6 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henrik og jonatan er de fineste navnene syns jeg. albert og anton minner meg om tegnefilm karakterer og gamledagse. min mening.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heller mot henrik og jonatan eg og etter kvart. så får vi sjå kva vi kan bli enige om. vi er jo to som har eit ord med i laget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er sant. jeg og min samboer veit ikke hva vi skal kalle frøkna som er på vei. og sånn det ser ut nå blir ho frøken navnløs:D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine er 10,3 og 1 år :o)

Har dere bestemt dere for navn nå ? Vi har ikke bestemt oss, kommer liksom ingen vei.... Fått litt sansen for Jakob eg då - men igjen min sambo som trenger tid til å overtales......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...