Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #27 Skrevet 19. mars 2010 Jeg tror ikke det er et navn, men takk for at du bekymrer deg for at jeg skal gå rundt og tro at det er det.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #28 Skrevet 19. mars 2010 Carosander Crisander Akselander Perosander Mareno Maroni Reno
Figa Skrevet 19. mars 2010 #30 Skrevet 19. mars 2010 Nei, nå tror du ikke at det er navn, nå vet du at det ikke er det. Men du trodde det var et navn når du foreslo det som et navn (selv om det var på tull). Det ville bli det samme som å forseslå "biskop" som et navn. Tydelig at du ikke vet hva en mullah er da.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #31 Skrevet 19. mars 2010 Nei, Figa, jeg trodde ikke det var et navn. Det var en spøk. Jeg vet at Mullah i Mullah Krekar er en tittel. Jeg spøkte, kanskje du har gjort det selv en gang? Eller er du tørr som en kvist? HI var ikke fornøyd med noen av forslagene, så jeg var litt ironisk, er det ok for deg? Hahaha - artig å måtte forklare morsomheter...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #32 Skrevet 19. mars 2010 Og så er det jo litt morsomt at en ungjente på 22 år tror at hun kan lære meg noe - hehehe
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #33 Skrevet 19. mars 2010 ÅÅÅÅÅ TAKK! for ett herlig forslag. Mullah-Spaghetti hadde jeg ikke tenkt på. Kommer til å passe perfekt til lille som kommer snart <3
Figa Skrevet 19. mars 2010 #35 Skrevet 19. mars 2010 Nei er ikke tørr som en kvist, men jeg har heller ikke bløt humor. Tydeligvis så kan en "ungjente på 22 år" gi deg litt ekstra info om allmenn kunnskap.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #36 Skrevet 19. mars 2010 Du leser tydeligvis ikke det jeg skriver, ditt lille nek! Jeg gir opp, du får tro hva du vil. Du er bare ute etter å kverulere, og jeg kommer ingen vei med å analysere spøken min. Du er nok noe av det dummeste menneske jeg har vært borti her inne - god bedring:-D
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #39 Skrevet 19. mars 2010 Takk 13.39, akkurat det jeg skulle skrive selv. Utrolig at det ikke en gang går an å legge ut en navneforslagstråd her inne, uten at folk skal kødde. Klart jeg kunne lete meg gjennom navnebøker, men synes faktisk det er hyggelig å høre hva andre mener. Og dere, ikke kall det humor ved å foreslå mullah. Jesus og Mohammed er heller ikke veldig intelligente forslag, dere ser fint på navnene til mine andre gutter at det ikke passer. Men takk til dere som faktisk kommer med reelle forslag. Det hjelper på diskusjonen her hjemme:)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #40 Skrevet 19. mars 2010 Figa er nok litt kort i topplokket. Kjedelig å mangle sosiale antenner, ja.
Figa Skrevet 19. mars 2010 #41 Skrevet 19. mars 2010 Jeg forstod helt ypperlig hva du skrev. Det forandrer jo ikke at det er helt tydelig at du trodde mullah var et navn. Men herlighet, det er jo ingenting å bli flau over eller å unnskylde seg for. Du må bare lære deg å ta til deg kunnskap fra mennesker som er yngre enn deg ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #43 Skrevet 19. mars 2010 Jeg synes det var veldig morsomt. Spriter liksom opp litt når du ikke er fornøyd med forslagene du får:-D Ikke være så sur, da:-D
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #46 Skrevet 19. mars 2010 Å herregud. Har du mensen? Gikk du tom for argumenter nå eller? Utrolig fjortis.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #47 Skrevet 19. mars 2010 Jo, men jeg tenkte jeg skulle komme ned på ditt nivå - ganske enkelt og greit her nede. Litt sløvt kanskje, ellers ok:-D
2 små og en undulat Skrevet 19. mars 2010 #49 Skrevet 19. mars 2010 Morten var det første jeg kom på. Men det kan hende jeg har tenkt på det selv; at hvis jeg fikk en gutt til noen gang (har to gutter fra før) så skal han hete Morten. Litt som Morten minstemann:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå