Lene~mor til tre Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Hva skal dere gjøre idag? har dere noen planer? Barna mine har fri på skolen idag, så vi er hjemme å koser oss og slapper av i regnværet Etterpå skal vi bake skoleboller og lage litt påskepynt, må jo finne på noe når vi har en hel dag hjemme.
blond Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Dårlig med planer i dag, blir vel litt husarbeid og mye sløving.
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Akkurat nå sitter jeg og jentungen å koser oss:) Litt senere kommer dagbarnet mitt(10mnd). Da blir det leking. 7åringen har kortdag på skolen idag, så når hun kommer hjem skal vi bake:) Når gubben kommer hjem skal vi til svigermor. Er invitert på middag og kaffe for å feire bursdagen min (som egentlig er i morgen). Alt i alt, en flott dag!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 har ingen planer. skal på jobb kl 15. Har vært på spinning tidligere i dag:) Og nå er jeg barnevakt til en liten hund på 9 uker )
Gjest sug lut Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 Skrive ferdig og sende avsted noe. Skytteltrafikke barn, egne og andres, utover ettermiddag/kveld. Lage ansjons-pizza. Hakke fram terrasse mens den steker og deretter gå i koma med rødvin og Nytt på nytt.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 Party, party ,party !! Har laget mat til hagefesten som vi skal ha i kveld, vaert to timer ved bassengkanten, skal ta ungene i en bursdag og i kveld er det voksenfest. 24 stk som kommer. Gleder oss !
Gjest sug lut Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 Jamen godt du sa det, jeg begynte allerede å hate den som kan snakke om party på bassengkanten her jeg sitter og ser ut på regnet og snøhaugene. Men du er unnskyldt!
yasmina Skrevet 19. mars 2010 #9 Skrevet 19. mars 2010 Det var da enda godt. Syns jeg fortjener en fest etter 3 timer med arabisk barnebursdag - som paa ingen maate kan sammenliknes med norsk - her snakker vi alle ungene man kjenner, underholding med klovn og tryllekunstner og 3 timers forsinkelse og akkurat i det man proever aa smugle ungene ut 3 timer etter selskapet skulle vaert slutt saa kommer noen med kaka og man maa vaere 15 min til og kommer forsent til sin egen fest .
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. mars 2010 #10 Skrevet 19. mars 2010 Idag har jeg vært med gode venner som det er lenge siden sist jeg har vært med. Ellers ryddet og vasket i huset. Nå tar jeg snart kveld og roer ned det hele med tv og god mat, som ikveld blir arme riddere som jenta mi har bestemt idag:))
blond Skrevet 19. mars 2010 #11 Skrevet 19. mars 2010 Det var noe annet enn 2-3 timers norsk barnebursdag, ja... En hel dag med fest! GRATULERER!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå