Gå til innhold

Planer for dagen idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere gjøre idag? har dere noen planer?

Barna mine har fri på skolen idag, så vi er hjemme å koser oss og slapper av i regnværet ;)

Etterpå skal vi bake skoleboller og lage litt påskepynt, må jo finne på noe når vi har en hel dag hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig med planer i dag, blir vel litt husarbeid og mye sløving.

Skrevet

Akkurat nå sitter jeg og jentungen å koser oss:) Litt senere kommer dagbarnet mitt(10mnd). Da blir det leking. 7åringen har kortdag på skolen idag, så når hun kommer hjem skal vi bake:)

Når gubben kommer hjem skal vi til svigermor. Er invitert på middag og kaffe for å feire bursdagen min (som egentlig er i morgen).

Alt i alt, en flott dag!:)

Skrevet

har ingen planer. skal på jobb kl 15.

Har vært på spinning tidligere i dag:)

Og nå er jeg barnevakt til en liten hund på 9 uker :))

Gjest sug lut
Skrevet

Skrive ferdig og sende avsted noe. Skytteltrafikke barn, egne og andres, utover ettermiddag/kveld. Lage ansjons-pizza. Hakke fram terrasse mens den steker og deretter gå i koma med rødvin og Nytt på nytt.

Skrevet

Party, party ,party !!

Har laget mat til hagefesten som vi skal ha i kveld, vaert to timer ved bassengkanten, skal ta ungene i en bursdag og i kveld er det voksenfest. 24 stk som kommer.

Gleder oss !

Skrevet

Den siste anonyme der var meg gitt...

Gjest sug lut
Skrevet

Jamen godt du sa det, jeg begynte allerede å hate den som kan snakke om party på bassengkanten her jeg sitter og ser ut på regnet og snøhaugene. Men du er unnskyldt!

Skrevet

Det var da enda godt.

Syns jeg fortjener en fest etter 3 timer med arabisk barnebursdag - som paa ingen maate kan sammenliknes med norsk - her snakker vi alle ungene man kjenner, underholding med klovn og tryllekunstner og 3 timers forsinkelse og akkurat i det man proever aa smugle ungene ut 3 timer etter selskapet skulle vaert slutt saa kommer noen med kaka og man maa vaere 15 min til og kommer forsent til sin egen fest .

Skrevet

Idag har jeg vært med gode venner som det er lenge siden sist jeg har vært med. Ellers ryddet og vasket i huset. Nå tar jeg snart kveld og roer ned det hele med tv og god mat, som ikveld blir arme riddere som jenta mi har bestemt idag:))

Skrevet

Det var noe annet enn 2-3 timers norsk barnebursdag, ja... En hel dag med fest! GRATULERER!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...