Gå til innhold

ærlig svar. hva synes dere om skoene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Linken din går ikke til ett par sko, men til en hel side. Men alle skoene på den siden var knallfine og siden jeg ikke har kropp til å ha høye hæler noengang så håper jeg endelig at du kan kjøpe dem i mitt sted - sånne sko burde man ha.

Skrevet

Det eneste jeg har å utsette på dem er prislappen som ikke passer min økonomi;)

Veldig flotte og elegante, dessuten så de veldig behagelige ut.

Skrevet

Tja, det er et par høyhælte svarte sko.. Ikke så mye å mene om dem egentlig.. :)

Om du liker dem, så kjøp dem, dette er jo sko du kan ha i årevis uten at de går av mote (om ikke plutselig høye hæler blir helt ut..)

Jeg har slike: http://www.sulvis.com/?tag=st%C3%B8vletter (ikke min blogg), og jeg "elsker" dem! :)

Skrevet

Takk, de støvlettene på linken var kule men litt for "flate" for meg, og likte ikke stoffstykket rundt.. Vil ha sko som jeg kan ha leeenge, ifjor kjøpte jeg svarte acne støvletter, og de ha jeg enda:)

Men nå til våren vil jeg ha ankelboots og de må være litt høye;) det som e in nå..

Skrevet

De var knallkule! Litt i dyreste laget...men har du råd, ville jeg kjøpt de;-)

Skrevet

Fine, helt til jeg så prisen. Jeg har et par som ser nesten nøyaktig like ut, men som bare kostet ca 1/5 av det de der koster.

Skrevet

Hmm, tar tilbake at jeg syntes de var fine. Jeg så nå på bildet hvor de var på føtter og da ble de jo bare klumpete. Snåle faktisk.

Skrevet

Jeg synes de var kjedelige og overprisede.

Skrevet

Syns de så litt ut som gummistøvler med høye hæler jeg.

Skrevet

Syntes heller ikke de var så voldsomt flotte. Ville aldri betalt 3000 kr for dem, eller for noen andre sko for den saks skyld.

Men for all del, liker du dem, og har råd, så kjøper du dem:) Dine penger, ditt valg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...