Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Den siste tiden har jeg stortsett bare sovet for jeg sover så dårlig på natten,jeg gjør det nå å men nå har jeg ikke ro på meg til å sove....mannen min kjører ungene i bh om morran så normalt ville jeg gått å lagdt meg igjenn nå men de siste dagene er jeg litt sånn urolig i kroppen,får ikke sove på dagen heller....noen andre som har det på samme måte??Vel da er det dagens kaffekopp også får jeg prøve å vaske litt her....
Mamma2010:-) Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Jepp! Kjenner jeg er urolig i toppen, og kroppen er urolig i kroppen... Kan det være et tegn på at ting begynner å skje??
mimmitiltre Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 urolig jeg og, men har ikke kjent andre tegn ennå..
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Jeg er 41+4 og har gått frå å være utrolig trett og sliten hele svangerskapet frå å ha mye energi den siste uken. Har sovet som en stein tidligere i svangerskapet uten å noen gang følt meg skikkelig uthvilt. De siste dagene er jeg ikke trett på kvelden, sover dårlig om natten og finner likesom ikke roen.. I går vasket jeg hus, gikk en lang tur og tok tulla mi ut å syklet på ettermiddagen. Husker virkelig ikke sist jeg hadde overskudd til noe slik! Husker jeg fikk ekstra energi før fødsel sist, så jeg hååååper at det er ett godt tegn.. Selv om jeg begynner å gi opp at det skal starte naturlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå