Gå til innhold

Fredag 19 mars, hvor mange dager igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 57 dager igjen:)

God helg jenter:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mangebarnsmamma *fødeklar*
Skrevet

God helg til deg, óg:) Her er det 13 dager igjen:) Gjør ikke om det skjer noe snart, bare ikke akkurat i dag, for må med annet barn på sykehuset...

Skrevet

36 dager igjen!! God helg:)

Skrevet

0 dager! Siden forrige kom 4 dager før hadde jeg ikke regnet med å nå denne dagen nå heller. Jaja, håper det skjer noe snart! Nå er alle friske, så jeg er klar!

Skrevet

6dager minus. ikke noe tegn til fødsel heller

Skrevet

42 dager igjen og snart helg..jippi.. :-D

Skrevet

Termin i dag med min høytliggende ikke festede datter.. Har hatt 0 tegn på at hun er noensteds i nærheten klar for å komme ut i verden. Får bare vente og se hvor langt jeg går over nå :/

Skrevet

20 dager her også.

Skrevet

23 dager igjen. Var i gang i går, men det stoppet opp igjen :( Ble skuffet da altså.. Så da er det bare å vente og se. Godt å vite at kroppen virkelig jobber for å forberede seg i det minste : ) Men håper jeg slipper flere dager hvor det begynner for så å stoppe igjen. Nå kan det vente til mini virkelig kommer.

Skrevet

2 dager til termin. er annengangsfødende!

Skrevet

27 dager igjen - og kjenner at jeg er super spent på tiden fremover. Det sies at 3.mann er en luring - og hva betyr egentlig det? hihi...Har født på overtid begge gangene før - så innstiller meg i grunnen på å gå over nå også. Har uansett masse småprosjekter å holde på med inntil jenta bestemmer seg for å komme. Forløpig vet jeg at hun ligger høyt oppe i livmoren, men i rett stilling. Masse spark og hikking - så hun har det bra der inne:-)

Skrevet

38 dager igjen! Hjelpes, må begynne å ordne litt snart :)

Skrevet

1 dag over termin..null tegn til fødsel..

Skrevet

47 dager igjen :) Snart høygravid her nå. ojojoj :-)

Skrevet

82 dager igjen og kjempelei!

Skrevet

2 dager igjen, og jeg er førstegangs:)

Skrevet

7 dager igjen, så nærme men samtidig så fjern!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...