Gå til innhold

blødninger i natten.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

så satt jeg her... med hjertet i halsen og full av bekymringer...

er det slik mitt høy-rissiko svangerskap skal ende?

huff.... våknet i ste og måtte på toelettet og oppdager til min frykt at jeg blør... en del... ringte legevakt, som mener at vi må til både lege og JM i morgen, samt tili UL... har hadt sporadiske blødninger tiligere,men ikke sånn som nå i natt... er så bekymret for den lille i magen..

har hadt mye kynnere den siste 1.5 ukene... Hun på legevakta mente at jeg måtte sykemeldes i allefall frem til ordinær UL i april.. har tre barn fra før, og dette er siste barnet... et ønskebarn...

vil bare få ut frykten et sted, å da synes jeg det kan være greit å "skrive den ut".. kanskje er det flere her som har opplevd dette... titter innom igjen i morgan etter kontrollene...............(?)

nå skal jeg krype til køys igjen, i håp om at alt den lille trenger nå er at mamma er utvilt og nedstresset...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda...har ikke så mye fornuftig å si men sender deg iallefall mange klemmer og lykke til ønskninger!!

Skrevet

Huff da!! Vet ikke helt hva jeg skal si, men vil ønske deg masse lykke til!! Krysser fingrene for deg i dag!:)

Skrevet

Håper alt går bra med dere idag...

Skal tenke på deg :=)

Varm klem fra meg

Skrevet

Å nei mamsen86!!! Også skulle du oppleve dette 6 timer etter at du beroliget meg... Så utrolig trist! Men det betyr jo ikke at du mister dette her!!! Det er MANGE jeg har hørt om som opplever blødninger, men som etter 9 mndr sitter med en velskapt liten baby i armene! Så alt håp er IKKE ute!

Men jeg kjenner følelsen du sitter med!! Det er total fortvilelse!

Stor trøsteklem!!!

Skrevet

nå har vi vært i kontakt med jordmor,som ble svært bekymret... :/

håper det beste, men er forberedt på det verste...

Venter bare på mannen og mormor... Mormor ska ta de andre barna, så drar jeg om mannen på sykehuset.... hastehenvisning fra JM... har fådt beskjed om at jeg nå må ut i sykemelding dersom dette har gått bra... men akkurat nå er det en liten oppofrelse som jeg tar på strak arm...

oppdaterer når vi er kommet hjem igjen....

takker for alle god-ord og klemmer...

Skrevet

Tenker på deg og krysser alt for at dette er en uskyldig blødning fra mormunnen eller skjeden!!!!

Venter i spenning på oppdatering senere!!!

Stor klem!

Skrevet

Jeg kan ikke tenke hvilken panikk jeg hadde følt, men jeg tenker på hun ene på unge mødre som hadde store blødninger under hele svangerskapet. Hun har en frisk og nydelig datter nå.

Mine tanker går til dere......

Skrevet

Huffamei!!! Det var dessverre slik jeg oppdaget min ma uke 14 i juli i fjor. Håper du får bedre nyheter enn meg. Sender deg masse lykkeønskninger og håper å se en positiv tilbakemelding. Grøsser med tanken på hva du gjennomgår nå med venting osv. Måtte alt gå bra! Klem.

Skrevet

Masse lykke til i dag! krysser fingrene for at alt er bra i magen din!!

Skrevet

uff, du har det nok ikke mye godt nå. Tenker masse på deg og sender deg all verdens med gode tanker:) Håper bare det er blodkar som sprekker eller at du har lett blødende lilvmorhals eller noe annet uskyldig.

Tenker masse på deg!

Skrevet

Mange som tenker på deg og ønsker deg lykke til! Meg inkludert. Vi krysser fingre for gode nyheter senere i dag!

Stor trøsteklem

Skrevet

Uff.... lykke til. Håper alt går bra med deg!!! Håper på gode nyheter senere i dag...

Trøsteklem

Skrevet

Hvordan går det med deg? Har tenkt på deg i hele dag!

Klem!

Skrevet

tusen takk for alle gode taner fra dere alle <3

er akkurat kommet hjem etter en laaaang da på sykehuset...

etter mye om og men, så fant de altså et hjerte som slo!!!!! TAKK OG LOV!!

måtte ta både utvendig og innvendig UL, og mange prøver opp og ned og i mente... men de tror det skal gå bra... har tross alt høy-rissiko, så nå er det stopp på jobbingen... ble 100% sykemeldt på stedet, og med streng beskjed om at dersom vi vil bære dette barnet frem, så må jeg ha absolutt ro fremover...

så nå sitter jeg har med to fine små bilder av en livlig liten krabat.. så liten og så perfekt... skal skåne den lille mot all verdens mas å tjas, så nå er det barnet i fokus.... dette SKAL gå bra...

tusen takk for deres medtanker! betyr mye når minuttene og timene blir lange!

go helg og go klem til alle dere fantastiske damer <3

Skrevet

Å så fantastisk å høre mamsen86!!! Det var nydelige nyheter!!! Nå er det bare å slappe av og fokusere på nurket i magen!

Stor og rørt klem!!!

Skrevet

Åhhh nå ble jeg lettet! Er så glad på ndine vegne. Du får bare ta livet med ro, det må visst jeg og gjøre hele sv.skapet.

Skrevet

Nå måtte jeg tørke ett par tårer. Var innom mange ganger i går og det hadde ikke kommet noe svar fra deg.Da fryktet jeg det hverste. Når jeg leste fra deg nå ble jeg så glad.

Kos deg med å kunne ta det med ro. Håper ting blir letttere for deg nå.

Skrevet

joda, dere kan tro at vi var lettet som fy da vikk ut fra sykehuse i går... men turen dit har aldrig virket lengre før... ventingen var helt vanvittig... det gikk jo "fort", men det virket som en evighet...

Har fått beskjed om å måtte iregne meg langtids sykemelding... men dette er ikke noe sjokk egentlig.. legen har anbefalt dette fra dag 1... men jeg er litt for energifult for å sitte hjemme i flere mnd.. Men nå har jeg skjønnt hvilken risk jeg har utsatt barnet for, så nå skal jeg ta det med ro og ta vare på den lille i magen...

nå sitter jeg å ser på pappa å eldste mann som ligger på gulvet og koser seg før leggetiden... herlig syn <3

de andre barna har alt lagt seg, så nå fikk han pappan litt for seg selv... er nok stas...

skal nyte små spark og en rolig lørdagskveld sammen med min flotte familie... :D

ønser dere ei flott helg damer! *klem* fra HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...