Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Hei alle sammen! Jeg har bare et lite spørsmål til dere som har vært på Storkklinik for inseminsjon. Hadde dere med papirer på hormonnivået i kroppen? Jeg ser i infojournalen at det står at man helst må ta en hormonprøve før man starter. Jeg har tatt en slik prøve som ikke visste noe feil, men er redd for at legen kommer til å forstå hva jeg skal bruke det til hvis jeg ber om å få det skriftlig. (Har en lege som ikke støtter at noen velger å bli "alenemor") Så, hvordan gjorde dere det? Hilsen en som snart vil bli mamma
Håpefull38 Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Hei! Gå på legekontoret du bruker og si du vil ha en utskrift av noen prøver du har tatt. Du trenger ikke henvende deg til legen for å få det. Du trenger heller ikke forklare hvorfor du vil ha det. Du kan om så få utskrift av hele journalen din. Har heldigvis en lege som støtter meg 100% og som har sendt meg svarene på testene etterhvert som de har kommet inn, men jeg har også fått utskrifter ved å henvende meg i luka på legekontoret. Lykke til!
Ugla er mamma! Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Det er ikke nødvendig å fremlegge dette på Stork Jeg har nettop tatt disse prøvene jeg...
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Takk for svar Så det man trenger å ha med seg, om jeg har forstått det rett, er bare negative resultater på klamydia, HIV og hepatitt b+c? Er det det eneste?
Ugla er mamma! Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 De anbefaler også å sjekke om du er immun mot Rubella (røde hunder) og sjekke Parvovirus. Men det er de testene som er de viktigste ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå