Monajenten Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Nå har jeg vært og besøkt bloggen din, og jeg må bare si - for en nydelig fantastisk herlig blogg! Jeg ble helt glad jeg, og fikk nesten lyst til å rydde huset istedenfor å gå og legge meg;-) Fantastisk vakkert hjem, nydelig sønn, nydelig tantejente, herlig inspirasjon. Tusen takk for titten og motivasjonen.
Mamma med to søte små Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Skriver under på den, er ofte innom å kikker. Kjempe koselig hjem
Let's hear it for the boys! Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Nå avslører jeg at jeg gikk inn på en tråd som ikke angår meg, men hva er adressen til denne fantastiske bloggen?
Monajenten Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2010 Jeg fant den via en annen blogg, så i og med at jeg er usikker på om hun selv har lagt den ut her, velger jeg å la være. Håper hun leser innlegget snart, så kan hun evt. legge den ut selv:-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 Nå ble jeg helt rørt her, hihihi:o)) Så utrolig koselig sagt av deg da Monajenten:o))) Må jo si i like måte jeg da!!! God og varm klem
Tøysetipp Skrevet 19. mars 2010 #7 Skrevet 19. mars 2010 Slenger meg på. Hun har et talent når det gjelder interiør. Det er så koselig å komme på besøk når bordet er dekket med finuerlige detaljer og så forseggjort. Et varmt og kjærlig hjem.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 Har duuu blogg?? Jeg vil jo se. Bildene på facebook er jo helt fantastiske! Regner med bloggen er enda bedre
Tøysetipp Skrevet 19. mars 2010 #10 Skrevet 19. mars 2010 Du får spørre ho på PM. Hun vil nok ikke legge den ut her.
Monajenten Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 19. mars 2010 Bare hyggelig, kjære deg:-) Fikk lyst å komme på besøk jeg, hihi:-) Og så fikk jeg lyst å bytte ut alle møblene våre, det var virkelig, virkelig vakkert hos dere. Og de bildene av gutten din litt nede på siden, herregud for en storsjarmør!
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. mars 2010 #13 Skrevet 19. mars 2010 Nå blir det nesten for meget for en ensom sjel en fredagskveld.. Synes bare det er morro å stusle og stelle istand jeg.. Vi elsker å ha gjester, he he. Kan garantere at det alltid er morro med besøk av søster (tøysetipp) :-D Lik humor er visst genetisk! Jeg vil ikke legge den ut sånn "offentlig", og det er virkelig ikke noe stort å se på, men hvis noen vil se, så send gjerne en pm, så svarer jeg der. Monajenten: Nydelig jente du!! Har noen virkelig vakre og herlige barn selv.. Og det er ikke bare et motetips jeg har fått av deg:o))) Husker jeg spurte her engang, og du svarte meg.. Dagen etter dro jeg og kjøpte alt du hadde sagt passet sammen, ho ho. Klem
♥♥ M ♥♥ Skrevet 19. mars 2010 #14 Skrevet 19. mars 2010 Helt enig med de andre Nydelig hjem og en nydelig sønn :-)
Monajenten Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #15 Skrevet 19. mars 2010 Næh så herlig:-) Det er godt at jeg kan gjøre noe bra for noen ihvertfall:-) Tipper du ble knallfin!! Og du? Jeg er bare ærlig. Jeg ble virkelig imponert, og bittelitt misunnelig;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå