Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 No, he doesn`t. You see Zed's dead, baby
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Hadde sikkert vært morsomt om jeg var 14 år....
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #9 Skrevet 18. mars 2010 Hehe, burde vel ha skjønt at dette ikke var rette plassen å skrive noe som dette..
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 18. mars 2010 #10 Skrevet 18. mars 2010 hva? hø? jeg forstår ingenting...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #11 Skrevet 18. mars 2010 Jeg syns det var festlig, jeg Men mannen min kan faktisk nesten ikke engelsk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå