Gå til innhold

Jeg blir litt trist...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigerforeldrene mine er skilt, og de lever begge to liv hvor barnebarna ikke har noen særlig plass. Dvs. ikke barna våre, men barna til svigerinnen min får litt mere oppmerksomhet, men det er en annen historie.

 

Nå skal gutten min konfirmeres, og nå har jeg på et par dager fått mail fra både svigermor og svigerfar om jeg kan maile noen bilder av han, for de har ikke noen de kan bruke i sanger/ kort el. Ikke så rart kanskje, i og med at de nesten aldri er sammen med han. Han har aldri sovet hos noen av dem, og egentlig så kjenner de han ikke. Naboene til foreldrene mine kjenner han faktisk bedre...

 

Trist at de ikke bryr seg mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...