Gå til innhold

Er jeg teit som gjør det sånn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga mye greier rundt meg begnnte jeg å miste melka,stress og psykiske påkjenninger gjorde at alt forsvant. Prinsen nattavvente seg selv like før jeg sluttet å amme. Han våknet gjerne en gang om natten alikevel men var fornøyd med smokken.

Så begynnte han å sove fra 20.00 til 06.00 og da nytta det ikke med smokken lenger. Så jeg har med termos med vann og pulver inn. Fikser da en flake og gir han den i senga. Stort sett sovner han igjen og sover til 08.00.

Sambo og eldste jenta står ikke opp før 07 -07.30 så derfor kan jeg ikke stå opp med han når han våkner 06.00. Ikke orker jeg heller ;0)

Men det jeg lurer på da,er det dumt av meg å gi han den flaska da..vil jo etterhvert at han skal sove 12 timer uten mat.

Men det kommer kanskje av seg selv etter hvert eller?!

Rotete skrevet men..Dere skjønner vel! :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten så er han straks 6 mnd.

Skrevet

Sånn gjorde vi det også. Det var utrolig deilig å få sove litt ekstra, når man har mulighet.

Var ikke noe prob. å slutte. Poden nektet etter en stund å ta flaska om morgenen, fordi han visste han da kom til å sovne. Og det er jo mye artigere å stå opp, hehe.

Skrevet

Jeg forsto ikke hvorfor du ikke kan stå opp med han kl 06.00...? For noen andre sover?

Skrevet

Det er stor forskjell på mathovet til en nyfødt og en på året, så alder hadde vært kjekt å vite.

Men når det er sakt så er ikke 6 et uvanlig tidspunkt å starte dagen på, og da hører frokost med. Så du bør ikke kutte ut den flaska, heller ikke satse på at han sover 12 timer/lenger etterhvert.

Skrevet

Og der kom alderen mens jeg skrev.....

Skrevet

Vi bor i en liten leilihet,og sambo sover i stua. Mens jeg og prinsen ligger alene på soverommet. STår jeg og han opp 06 vekker vi de andre..

Skrevet

Jeg har ei på 5.5 mnd og jeg gir henne også flaske ofte rundt den tiden. Ser ikke noe problem med det, men jeg tar henne med opp da og ordner flaska mens jeg har henne på hofta. Deretter så går vi og legger oss igjen.

Er jo ikke noe unormalt at hun er sulten på den tiden, og hun her sover da gjerne en time, halvannen til, så står vi opp sammen med resten av gjengen.

Gi henne flaska du, dette regulerer seg selv etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...