Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Syns alle som ser på paradise er like hjernedø som de som velger å melde seg på et sånt dritt-program. De utnytter mindre begavede mennesker. Skulle ikke vært vist på tv.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Litt for mange unge, skulle vært mer variert aldersforskjell. Ellers så synest jeg at paradise hotel er den beste kommedien noen sinne:=)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Slår ikke den danske versonen uansett. Venter på mer action jeg.. Hehe
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Hehe, den danske er også bra:=) Må få med meg begge:=) En god latter forlenger livet
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 Synes de fleste er sure, prippne og rare. Mer action i fjor!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #7 Skrevet 18. mars 2010 alle virker sur og ekkel. men det er vel bare sånne nek som melder seg på. Jeg ser på det for å LE av dem. Hun ene er full av underbitt, mens et par andre sitter der og ser sur ut. Et par av jentene ser blide ut, men stokk dum. Rart at hun ene ikke svever i lufta med DE ballongpuppene. Guttene.... ja, hva skal man si??? Litt i overkant forfengelig. Stian virker som en ok kar, dog han virker som en soss med litt for mye gele i håret. ah, jeg digger å kommentere trash-tv!!!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #8 Skrevet 18. mars 2010 De er litt kjedelige.... sterkere personligheter i fjor.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #9 Skrevet 18. mars 2010 Det er litt tidlig enda, men jeg syns han der daniel var helt sprø. Enig i at de er litt vel unge, de kan ihvertfall trenge å få inn ettpar stykker som er litt nærmere 30 rett og slett for å få inn noen som har en litt mere moden væremåte. Blir jo ikke mindre intriger av det heller Syns han der thorbjørn er så gøy da...hehehe men klarer ikke å slutte å lure på om han faktisk egentlig er farget eller rett og slett har overdrevet self-tan hihihi men ja, så er jeg vel litt hjernedød da, men jeg liker paradise jeg.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #10 Skrevet 18. mars 2010 Jeg tenkte akkurat det samme igår. Jeg spurte: er han der torbjørn halvveis neger, eller bruker han jævlig mye spraytan?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #11 Skrevet 19. mars 2010 Er tydligvis ikke bare paradis-deltagerene som er mindre intelligente!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #12 Skrevet 19. mars 2010 hehehe men ærlig talt, gubben sa det samme da, han har jo på en måte den nordiske kroppsbygningen og ansiktsstrukturen, så det er litt underlig å se på egentlig... For alt av lepper og øyne etc er veldig likt en som er hvit. nei, jeg lurer fortsatt jeg.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #13 Skrevet 19. mars 2010 Har du ikke sett håret hans når det er vått? Da ser du tydelig at det er litt afrikaner i han. Han bruker rettetang på håret.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #14 Skrevet 19. mars 2010 Jo, jeg så jo det at det var litt sånn vill afro oppå der, men så hadde jeg en i klassen på høgskolen som hadde akkurat likedann hår...han hadde veldig tykt hår, men han farga det og styra så ille med det at det så ut som en afro...men ja, han er vel det da, men syns likevell det er underlig å se ansiktet hans, for da ser han ut som en nordmann som har vært for mye i sola
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #15 Skrevet 19. mars 2010 Victoria- Underbitt med det ullete, fæle håret. Stygge øyne som "henger". Og gud så stygg når hun grein! Falsk, selvopptatt fitte. Modell-wannabe. Kjedelig bitch med en fæl personlighet. Ingen sjarm og utstråling. Tar seg selv altfor høytidelig! Karoline- En av mine favoritter til å begynne med, men nå irriterer hun meg, tror hun er for farget av Victoria. Virker som en "etterdilter uten egne meninger. Tine- Virker faktisk søt og snill. Skulle kanskje roa litt ned med silikonen... Kathrine- Litt sånn kjedelig, prippen pappajente. Har ikke utseendet med seg, men virker fornuftig og grei. Stine-Mari- Gjør litt lite av seg, vanskelig å danne seg et bilde av henne foreløpig. Virker ok,da. Veldig pen. Niklas- Wow! Han er hot! Og så snill og søt med Tine. Er så søtt når han er sikker på at de nye gutta kommer til å velge henne, for han synes oppriktig at hun er finest der inne! Virker så snill og medmenneskelig. Litt i overkant jålete. Emil- Herregud! Kan noen gi den tomsingen en prostituert så han endelig kan få seg "en beta"? Virker jo totalt sexfiksert og helt blåst! Torbjørn- Argh, den heslige Tromsødialekta! Virker litt dum men snill. Stian- I reklamen før serien begynnte, syntes jeg han var råkvalm! Nå synes jeg han virker så ekte. Han virker som om han ikke prøver å gjøre seg bedre enn det han er, er seg selv uansett. Liker han mer og mer. Petter- Rævslikker. Ikke pen å se på, selv om han tror det selv.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #16 Skrevet 19. mars 2010 Kunne ikke hvert mer enig med innlegg 08.52:d
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #17 Skrevet 19. mars 2010 Victoria- Pen jente, virket lenge som den eneste medn oe i hodet. Nå er hun en blanding av Lene/Nanna fra ifjor og rett og slett uspiselig. Queen paradise, liksom. Karoline- Henger etter StoreNanna Victoria og er slitsom. Noe er galt i trynet. Tine- Snill jente, mye silikon, men hun er jammen meg ålreit tror jeg. Merkelig nok. søt. Kathrine- Anonym og kjedelig. Stine-Mari- Patetisk kvinnfolk som snakker om lesbesex hele tiden. Gjør detk un for aksept. Ser faen ikke ut. Harry-alert. Niklas- Søt sammen med Tine. skulle ønske de vant. De er bare ås dumme og snille at jeg får lyst til å kosemose de. Emil- Herregud! Kan noen gi den tomsingen en prostituert så han endelig kan få seg "en beta"? Virker jo totalt sexfiksert og helt blåst! <- ENIG DER JA! Han er jomfru tror jeg. må jo være det? Torbjørn - TommeTorbjørn. Null hjerneaktivitet her. Stian- Stakkars gutten smo har mistet kjæresten sin, Daniel. Han er stokk dum. Virkelig dum. Takler ikke harryfaktoren hans. Sossesnekkeren liksom. Petter- Gjør noe med øyebrynet ditt, din hjernedøde føkk.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #19 Skrevet 19. mars 2010 Victoria - Pen jente, men veldig sutrete og sær. Karoline - En annen søt jente, men er et eller annet med henne jeg ikke liker. Klarer ikke helt å sette fingeren på det...men hun virker ikke helt ekte. Tine - Naiv og svak. Hun har den sykeste kroppen jeg noensinne har sett. Hun ser ut som en 11-åring med altfor store silikonpupper, det ser faktisk helt grotesk ut! Hun høres i tillegg ut som en 11-åring når hun snakker. Hun virker fryktelig harry og rett og slett veldig naiv og dum. Stine-Mari - Harry-faktor på høyt plan! Fra dag èn da hun kom inn med bar mage og det korteste skjørtet ever...jeezez. Hun virker desperat etter å bli likt av de andre og hun får det ikke til uansett virker det som. Cathrine- Virker ok i grunn. Syns hun har vært litt for anonym siste tiden til å klare å plassere henne helt. Torbjørn - Sorry, men den gutten er jo rett og slett så "dum og deilig" som det går an å være. Han virker jo ikke å skjønne spillet i det hele tatt. Han sier så mye rart og virker så blåst at det rett og slett blir pinlig noen ganger. Flott å se på da! Emil - Æsj! En sex-fiksert, desperat tulling. Ikke noe å se på heller. Blitt ganske så anonym siste tiden han også...heldigvis... Petter - Virker veldig ung og litt usikker. Veldig lett å lede og manipulere virker det som. Helfner - Femi til tusen og vedig sær. Hvis ikke han er homo eller bi skjønner jeg ikke no;) Daniel - Han prøvde litt for hardt, gitt....så kom det og beit han i rævva. Han trodde han var så smart og spilte så lurt, men han var litt for ivrig og virket etterhvert bare dum og desperat. Pen gutt sånn utseendemessig da. Niklas - Tøffel...han virker veldig svak for Tine, og er veldig snill med henne, så applaus for det, men han virker som en skikkelig tøffel. Han har en digg kropp og et mindre pent ansikt. Hårfargen passer ikke til resten i det hele tatt. Syns det ser så rart ut med så mørkt hår og lyse vipper og bryn. Ser farget ut. Klipper han seg kunne han løftet seg et par hakk. Klarer ikke gutter med langt hår. Stian - Virker faktisk ok. Fikk et dårlig førsteinntrykk av ham, hvor han fremstod som en sleiping, men det har bedret seg. Han virker ærlig og snill...kanskje litt for snill og naiv til tider. pen kropp og et mindre pent ansikt.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #20 Skrevet 19. mars 2010 Er jeg den eneste som syntes Katrine ser ut som en hest? Venter jo bare på ett vrisk eller noe. Victiroa virker jo ganske kort da. Virker ikke som hun tenker mer enn 1 time framover så tipper hun ryker ut fort. Caroline må ha tatt botox for hun har ingen mimikk i ansiktet. Syntes hun er søt når hun blir sett på som den flotteste deltakeren. Tror hun er vant til å høre det og bruke det. Tine er kjempe søt, men hun kunne nok hatt litt mindre silicon. Hun vil vist ha mer har jeg lest. Jeg syntes ikke Nicolas er kjekk i det hele tatt. Godt vi har ulikm smak:) Jeg syntes ikke de har fått med noen kjekke gutter og jeg tror ikke jeg er så veldig kresen til vanlig men men... Hun mørke liker jeg godt. Søt jegnte som kan tulle og tøyse og ikke tta ting så høytidelig,.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #21 Skrevet 19. mars 2010 Jeg synes de er en gjeng sutrekopper som er litt for langt vekk fra mamman sin. For noen homosleiker disse guttene er, og jentene er dritstygge alle sammen. Kjedelige og pripne er de og. Gjesp.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #22 Skrevet 19. mars 2010 Tine og Niklas er jo supersøte sammen. De er liskom definisjonen på snillhet der inne Tine har overrasket meg positivt, man har kanskje litt forutinntatte meninger om silikonsbabes som kaller seg glamourmodeller. Niklas burde seriøst gjort noe med det håret sitt som ser tjafsete og fett ut, ellers en flott fyr. Torbjørn er faktisk en kjekk kar under all brunfargen. He he. Og han er dønn ærlig og han skal ha kred for å sende ut han der missepappa-gutten. Jeg liker han bare bedre og bedre. Synes stort sett jentene virker kjedelige og sure. Var rett og slett dumt at Pernille ikke ble igjen og at Kathrine ble sendt hjem. Greit nok at jenta var bitch, men gud så bra tv det var. Stian liker jeg overhodet ikke. Og lille karoline gjorde en bommert i går da hun sendte hjem Helfner. Skulle gjerne sett flere morsomme i senga med ham. he he. Beste jeg har sett på PH!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #23 Skrevet 19. mars 2010 Fy fader så barnslige folk som svarer på denne tråden. Hvordan ser dere ut egentlig?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #24 Skrevet 19. mars 2010 snodig at de alltid har MYE kjekkere gutter i danske PH... han som hadde sex med så mange det ene året at han fikk komme tilbake også neste år var jo veldig kjekk da, men hadde nok ikke så mye mellom øra...men hva gjør vell det, sitter jo ikke å ser på dette for at det "spillet" er så fryktelig intellektuelt akkurat Syns også Tine og Niklas er veldig gode, Tine er jo søt da, men Niklas er ikke helt my cup of tea..... men snille og koselige og sån det er de. Tviler vell på at de kan vinne, for jeg tror de er litt naive, men håper det likevell. Jeg syns paradise er gøy jeg. Jeg ser jo at det er fullstendig trash, meeeeen jeg LIKER det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå