Makka Pakka Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Har alltid brukt Skofus dine. Billig og bra (hvertfall grei nok). Nå har jeg kjøpt Viking-sherox fordi jeg syntes de virket varmere og litt bedre såle, men dog er de er jo en del stivere da.. Og dette får gutten min på 3 år til å hyyyyyle hver gang jeg tar de på han. Han prøver å ta et skritt eller to men vræler og jeg må ta de av han. Han foretrekker å presse bena sine i de gamle og litt for trange gamle Skofusene. Det kan nesten virke som de ikke er laget for barneføtter men kanskje det bare er min kar som er sær? Noen andre med erfaringer? Lurer på om jeg må kjøpe enda et par sko eller om han vil bli vant med de etterhvert..
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Har viking thermo til mine jeg da og de er myyke og gode!
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Min liker også skofus sine best. Kjøpte viking thermo i fjor og de var myke de, men de holdt vel kanskje 2-3 uker før foret løsnet innvendig og de tok inn vann...... (fikk nye sko på garantien da)
~sjiraff~ Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 Våre er myke. Kjøpte de mest fordi de var lette og minsten er har en fot som går litt innover og må dermed ha lette sko )
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 18. mars 2010 #7 Skrevet 18. mars 2010 Hmmm, syntes skofus sine er bly-tunge jeg da... Veldig fornøyd med viking sine
Gjest Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 Mine har viking thermo,er kjempefornøyd med de.Liker de bedre enn skofus sine..
Honningmelon Skrevet 19. mars 2010 #9 Skrevet 19. mars 2010 Skjønner ikke helt at du syns Viking sine er stivere?! De er jo ti ganger mykere OG lettere enn Skofus sine. Mine har hatt Viking sine i flere år på rad, og kommer aldri til å kjøpe Skofus mer. Eneste minuset som ei lenger opp her sier, er at fòret har en tendens til å løsne. Men, vi fikk beskjed om at hvis det skjedde skulle vi få igjen nye. Trengte ikke kvittering en gang.
Nisseungen08+lillebror12 Skrevet 19. mars 2010 #10 Skrevet 19. mars 2010 Jeg kjøpte viking sherrox til ettåringen min, men bytta de og kjøpte skofus i stedet fordi de var så stive og trange at jeg sleit med å få de små beina hans på plass i støvelen. Mulig de hadde gått seg til etterhvert, men jeg trengte sherrox der og da og valgte å bytte. Men kan nok prøve Viking igjen neste gang, pga at de er påstått varmere enn skofus.
Gjest 5 andre Skrevet 19. mars 2010 #11 Skrevet 19. mars 2010 Ungene mine på 3 1/2 og 2 har viking thermo cherrox. De vil heller gå i dem enn vanlig vintersko. Jeg synes de virker myke og sitter bra på beina.
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 19. mars 2010 #12 Skrevet 19. mars 2010 Det finnes forskjellige typer viking så da har du sikkert ikke hatt thermo-typen. Man kan ikke si at de er stive når de faktisk ikke er det he he
Honningmelon Skrevet 19. mars 2010 #13 Skrevet 19. mars 2010 Er Thermo jeg mener også, og de er virkelig ikke stive. Er jo de mykeste cherroxene på markedet, vil jeg si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå