Gå til innhold

Når fikk dere ''økt tissetrang''??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke merket noe enda, trodde at alle fikk det tidlig i løpet av 1.tri jeg? Hm. Er 11uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det fra jeg ble gravid omtrent til jeg var 7-9 uker kanskje... husker ikke helt...

Men nå er det kommet for fullt igjen:p hatt det slik siden uke 21.. å er nå 23+4 uker... mn kan jo tenkes du ikke får det før du er lengre på vei :)

Skrevet

Jeg har ikke hatt det, ikke enda ihvertfall :P er 20 uker.

Skrevet

Definitivt fra uke 18! Nå synes jeg hele dagen min dreier seg om tissing.... men ingen UVI. Måtte nesten sjekke i dag da jeg holdt på å bli gal! Men nå skal det sies at jeg bærer graviditeten veldig "inni" kroppen, kanskje det øker trykket på blæra? I uke 20 nå.

Skrevet

Det er ihvertfall ikke noe som heter "alle får" når man er gravid! Man opplever svangerskapet og symptomene på ulike måter, og noen opplever ting som andre ikke opplever i det hele tatt.

Jeg tisser og tisser og tisser og tisser:-) Det har bedret seg litt i 2 trimester, men er fortsatt ganske ille. I går var jeg på en 90 minutters ansiktsbehandling, og gikk på do rett før. Etter en times tid holdt jeg på å omkomme, men klarte så vidt å holde meg:-) I starten gikk jeg faktisk på do 6-8 ganger hver natt- utrolig slitsomt!

Hvis du slipper dette er du veldig heldig!

Skrevet

Fikk det FØR pos test! Er vist hormonelt i tillegg til at det senerer kommer av press mot blæren. Er nå i uke 25 og har hatt det slik hele tida :-)

Skrevet

Helt siden starten på nettene. Dagtid har vært bedre, inntil den siste uken.

Spesielt på trening med kneløft o.l, hehe :-)

Men nettene har vært ille i 5 mnd...oppe 3-5 ganger hver bidige natt :-/ Slitsomt, ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...