Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Dette gjelder en liten p-pille.. den er bitteliten.. Men i mine øyne; så stor, og heeelt forjævlig å svelge. Blir skikkelig kvalm av tanken på å svelge de, og dette henger i lenge. Tar de på kvelden i 11-halv 12 tiden, og er seriøst enda kvalm og uvel når jeg vokner om mårran dagen etter. Er summe morgener jeg bare står og brekker meg av de. Hva skal jeg drikke, eller ta samtidig som jeg tar p-pillene for at det skal gå bedre?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Du kan knuse den og blande den med most banan. Da glir pillene rett ned:)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Jeg hater å svelge piller jeg også. Pillene jeg må ta hver dag for stoffskiftesykdom, er bittesmåe. Men syns det er helt jævlig å svelge dem. Så det jeg gjør, er å drikke litt vann for å fukte halsen. Så har jeg vann i munnen, samtidig som jeg tar pillen. Så svelger jeg vannet og pillen samtidig. Litt vanskelig å forklare. Så avslutter jeg med et lite glass brus. Bare for å få bort "smaken".
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Herregud, kan du ikke bare begynne med p-plaster hvis det er så jævlig traumatisk å få ned pillen. Problemet løst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå