Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Ser ut til at jeg til sommern endelig kommer meg ut av en liten blokk leilighet i byen til et lite hus mer landelig til men alikevel nærme nok en by til å få det til å funke. Nå har jeg et soverrom som barna deler men da får vi alle egene soverrom, og jeg blir nærme nok familie til å få hjelp. (nå bor jeg langt unna alle.) Det vil bli så deilig, håper bare at går som det skal. Føler at allt har bare gått feil vei det siste året så deilig om ting endelig blir mer posetivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå