Gå til innhold

Halsbrann! noen tips??


2prinserOg1engel

Anbefalte innlegg

Jeg sliter så innmari med halsbrann..hadde det i mitt forrige svangerskap også men da kom det ikke før de siste 2 mnd. Alle tips mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melk, fløte, lovehearts eller sånn flytende gugge mot halsbrann fungerte ganske greit for meg i forrige svangerskap i hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde gaviscon tbl sist gang men hadde ikke særlig effekt av det, men da skal jeg forsøke mixtur i stedet :) Takk, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde tablette jeg også, de hjalp litt men ikke fullt så mye. Også ble jeg kvalm av de. De vokste jo bare til ekkelt skum i munnen.. Så mixturen er absolutt å anbefale!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I mitt første svangerskap hadde jeg halsbrann fra begynnelse og til den dag jeg fødet. Jeg drakk en del fruktsalt som du kjøper på butikken, var godt og forfriskende, mandler hjelper, sjokomelk hjelper hvet om en del som har drukket mye av det i graviditeten, den med kuen som står oppreiset. Og jeg kjøpte noen piller på apoteket som også hjalp, husker ikke hva de heter siden jeg kjøpte de i sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte veldig mye salt(natrium) og aluminium i de mixturene fra apoteket, som gaviscon. For mye salt, så får en masse væske i kroppen..

Jeg anbefaler kalsiumtabletter!! Meget effektivt + at kalsium behovet er økt i graviditeten, oger noe som er bra for spiren og deg :) Kalsiumkarbonaten virker syrenøytraliserende.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...