BlåBlå Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Ei venninne har hatt det, og de var fornøyde. Problemet er at de koster en del, spesielt sett i forhold til at støvlene må passe når ungene bruker dem. Regntøy kan gjerne være litt stort, så det varer en stund, men ikke skotøy. Det forkorter brukstiden veldig.
Gjest Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Vi er veldig fornøyde. Før vi kjøpte de var barnet vått på 10 min etter vi kom ut (jada elsker å leke i vanndam), men har ikke vært våt siden vi kjøpte de. Mitt barn synes det er helt hysterisk morsomt å leke med vann, og det hadde/har jeg ikke lyst å ta fra henne derfor blir jeg å fortsette å kjøpe barnevadere når de hun har blir for små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå