Gå til innhold

Barnevaderen - erfaringer noen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninne har hatt det, og de var fornøyde.

Problemet er at de koster en del, spesielt sett i forhold til at støvlene må passe når ungene bruker dem. Regntøy kan gjerne være litt stort, så det varer en stund, men ikke skotøy.

Det forkorter brukstiden veldig.

 

Skrevet

Vi er veldig fornøyde. Før vi kjøpte de var barnet vått på 10 min etter vi kom ut (jada elsker å leke i vanndam), men har ikke vært våt siden vi kjøpte de. Mitt barn synes det er helt hysterisk morsomt å leke med vann, og det hadde/har jeg ikke lyst å ta fra henne derfor blir jeg å fortsette å kjøpe barnevadere når de hun har blir for små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...